2020-05-16, 17:56
Medlem
fresh-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ja, man kan bli äcklad av tanken men alla förstår att det var ett skämt. Din homofobi gör sig tydlig.

Haha, det där var knappast ett skämt.
Citera
2020-05-16, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresh-p
Haha, det där var knappast ett skämt.

Du tror att han lyckades göra en vattenspridare med säden att den hamna på Toras mikrofon?

Herregud, han sa ju innan han började skoja att allt hamnade på honom. Du hör vad du vill höra.
Citera
2020-05-16, 17:59
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ja, man kan bli äcklad av tanken men alla förstår att det var ett skämt. Din homofobi gör sig tydlig.
Fredrik gick igång på att skoja om att ha sprutat på mikrofonen i alla fall, trots att Tora blev obekväm. Minst sagt rubbat. Och att han använder soffan i studion till sex var inget skämt. Vem vet, han kanske har det som vana att dra dit folk för att komma på möblerna.
Citera
2020-05-16, 18:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Du tror att han lyckades göra en vattenspridare med säden att den hamna på Toras mikrofon?

Herregud, han sa ju innan han började skoja att allt hamnade på honom. Du hör vad du vill höra.
Nej, det sa han efteråt när han märkte att han gått över en gräns och försökte göra damage control. Jäkla snusksoffa det där... Vem vill sitta i den nu, med vetskapen att det sprutas sperma över den.
Citera
Medlem
fresh-ps avatar
Citat:

Att det har knullats friskt i studion är nog ingen hemlighet längre va?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Fredrik gick igång på att skoja om att ha sprutat på mikrofonen i alla fall, trots att Tora blev obekväm. Minst sagt rubbat. Och att han använder soffan i studion till sex var inget skämt. Vem vet, han kanske har det som vana att dra dit folk för att komma på möblerna.

Du verkar vara en rolig typ på fester. Sluta göra en höna av en fjäder.
Citera
2020-05-16, 18:07
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Du verkar vara en rolig typ på fester. Sluta göra en höna av en fjäder.
Jag tyckte Tora var helt rimlig som blev äcklad av Fredriks berättelse. Hur är man funtad om man tycker det kommer mottas väl när man berättar att man har sex i studion och ejakulerar så fort man drar ner brallorna i studion? Jag hade inte velat sitta i den soffan i alla fall, med vetskapen att Fredrik kan ha haft en orgie i den dagen innan.
Citera
2020-05-16, 18:09
Medlem
fresh-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Vad var det som kändes som steg tillbaka? Tycker det hela tiden skojas om att folk kommer med svagt innehåll, svaga spaningar, att han (Geniet) är den i gruppen är känd. Ibland skojas det till och med om att gäster gjort dåligt ifrån sig. Oftast i förbifarten. Doloroean här noterade dock mkt riktigt det inkonsekventa i att bli upprörd när Jesper gör samma sak. Att det här var på fyllan och sagt med mer förakt (mot patreons/folk i chatten?) är klandervärt absolut, men ser inte riktigt vad som är ”nytt”. Ser samma syrlige snubbe bara.

Förstår vad du menar, men jag tycker att detta har sagts med någon slags underton av kärlek eller i alla fall glimt i ögat. Här var det bara ren och skär förakt. Det här kom från hjärtat, jag tycker att det är jättetydligt.

Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Om han faktiskt tycker att patreons/chatten-personerna som adopterar lingot och skickar in pengar är lowlifes har jag fan ingen aning om. Min känsla säger nej, men att han gillar att skoja om ”myten” om det. Men vad fan vet jag?

Min känsla säger tyvärr tvärtom men att han hittills varit duktig på att dölja det alternativt aktivt försökt jobba bort den sidan. Tillsammans med alkohol blir det JU ofta så som det blev nu. Saker och ting som man har inom sig kommer ut. Att han har lätt för att förakta människor är ingen nyhet. Just den här klicken av människor som är Patreons är liksom losers by default i Fredriks värld - ”hur fan kan man följa en radioshow så slaviskt, bli Patreon, och försöka anamma vårt språk? Jävla nollor”. Han utgår liksom från sig själv. Han ÄR något och de som följer honom ÄR således inte något.
Senast redigerad av fresh-p 2020-05-16 kl. 18:15.
Citera
2020-05-16, 18:15
Medlem
Citat:
Förstår vad du menar, men jag tycker att detta har sagts med någon slags underton av kärlek eller i alla fall glimt i ögat. Här var det bara ren och skär förakt. Det här kom från hjärtat, jag tycker att det är jättetydligt.

Min känsla säger tyvärr tvärtom men att han hittills varit duktig på att dölja det alternativt aktivt försökt jobba bort den sidan. Tillsammans med alkohol blir det JU ofta så som det blev nu. Saker och ting som man har inom sig

Allright. Visst - köper att man kan tolka det så. Hans ’ försvar’ verkar vara att (även det här) är skämt men hör vad du menar
Citera
2020-05-16, 18:21
Medlem
Run3s avatar
Tora är väl bättre än så professionellt också. Behöver hon sänka sig till den låga Gott Snack-nivån för att kunna hanka sig fram i media-Sverige? Tror hon är större än så. Tror inte att hon behöver sända radio i Fredriks sexnäste och hänga i hans runksoffa. Får Harvey Weinstein-vibbar av Fredrik och Jesper som var så på Tora med att vilja veta om hon skulle kunna dejta dem, vem hon gillar mest, vem av dem hon är kärast i, vad hon skulle ha gjort om hon inte hade en sambo, osv.
Citera
2020-05-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Tora är väl bättre än så professionellt också. Behöver hon sänka sig till den låga Gott Snack-nivån för att kunna hanka sig fram i media-Sverige? Tror hon är större än så. Tror inte att hon behöver sända radio i Fredriks sexnäste och hänga i hans runksoffa. Får Harvey Weinstein-vibbar av Fredrik och Jesper som var så på Tora med att vilja veta om hon skulle kunna dejta dem, vem hon gillar mest, vem av dem hon är kärast i, vad hon skulle ha gjort om hon inte hade en sambo, osv.

Har du en personlig beef med dom eller? ”Sexnäste” , ”orgie”. Du skriver i kvällstidnings-rubriker. Harvey Weinstein? En homosexuell man och en kille som pratar om att han helst avstår från sex pga rädsla att göra kvinnor gravida? Mm...
Citera
2020-05-16, 18:39
Medlem
Citat:
.
Min känsla säger tyvärr tvärtom men att han hittills varit duktig på att dölja det alternativt aktivt försökt jobba bort den sidan. Tillsammans med alkohol blir det JU ofta så som det blev nu. Saker och ting som man har inom sig kommer ut. Att han har lätt för att förakta människor är ingen nyhet. Just den här klicken av människor som är Patreons är liksom losers by default i Fredriks värld - ”hur fan kan man följa en radioshow så slaviskt, bli Patreon, och försöka anamma vårt språk? Jävla nollor”. Han utgår liksom från sig själv. Han ÄR något och de som följer honom ÄR således inte något.

Huvudet på spiken. Att det är på detta viset tycker jag ter sig självklart om man följt Geniet ett tag. Men att jag, precis som några andra här trott att han ändrat på sig sedan uppstarten av Gott Snack ska jag heller inte sticka under stolen med. Igår blev det dock väldigt tydligt precis det som du beskriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in