2024-02-01, 23:42
Medlem
När man hört Plojs bild av det hela så har jag fått svårare att följa det, då det är fittighet på en ny nivå mot en av sina närmsta polare. Hans skenande alkoholism visar sig i också att dom krökar oftare i sändning, vilket dom ska göra imorgon. Fredrik försöker dock få det till att det är för att behaga Sanna Dollan eller vad hon heter.
Citera
2024-02-02, 04:27
Medlem
bellusorcas avatar
Sa med lite tungt hjärta upp mitt patreon nu. Fredrik har tyvärr varit sämst på senare tid. Är det missbruket som är i full rullning igen? Han ter sig helt manisk ibland.
Citera
2024-02-02, 08:37
Har också avslutat sen ett tag.
Har varit med sen första början med både kickstarterbidrag och sedan patreon plus stöttat festival och andra saker.
Men Fredrik bevisar ju gång på gång hur lite han bryr sig om sina följare, lyssnar, vänner och kollegor.
Varför supporta en riktig tågkrasch?
Finns ingen anledning
Citera
2024-02-02, 22:09
Medlem
Otroligt synd att Fredrik återgick till missbruket. Tycker han är en av Sveriges roligaste mediasnubbar. Men sen hela den här Gazapsykosen så äcklas jag av blotta tanken av honom.

Åja, Gott snack lär läggas ner under 2024 och Herr Söderholm lär vara en paria i mediasvängen i flera år framöver.
Citera
2024-02-03, 10:03
Medlem
Gårdagens fyllesändning blev inte oväntat ett haveri. Fredrik blev full och arg och när diskussionen började handla om hösten och vinterns händelser blev det total härdsmälta:
-Fredrik har tappat respekt för hela omvärlden då inte alla är ute och strejkar eller protesterar mot ”folkmordet”.
- Fredrik blev kränkt för att de i redaktionen inte frågade hur han mådde när han ”strejkade” dvs åkte taxi och fikade med Swish-pengar.
- Att stå upp mot rasism är bland det viktigaste för honom. Spännande från någon som tidigare dagligen skämtade på bekostnad av asiater, människor med downs, kortvuxna osv.
- Han är bättre och rör sig snabbare än alla andra inom media. Är man inte redo att stödja honom fullt ut i allt han gör kan man dra åt helvete både som lyssnare och medarbetare.
- Syftet med Gott Snack är att göra revolution mot den världsomfattande imperialismen (?), är man inte med i revolutionen kan man dra åt helvete och gå någon annanstans med sina blodspengar.

Under hela samtalet hejade Sannadollan på halvhjärtat medan Tora ifrågasatte och ställde rimliga frågor. Då blev Fredrik allt med irriterad och rabiat. Till slut kom hans kille ”Kim” och det blev ljudhaveri.

Tidigare på dagen skröt han om 30 nya patrons, men många som varit med länge och betalar högre belopp har minskat eller hoppat av patreon den senaste tiden. Var det värt det?
Citera
2024-02-03, 13:20
Citat:
Ursprungligen postat av Totallynormaltree
Gårdagens fyllesändning blev inte oväntat ett haveri. Fredrik blev full och arg och när diskussionen började handla om hösten och vinterns händelser blev det total härdsmälta:
-Fredrik har tappat respekt för hela omvärlden då inte alla är ute och strejkar eller protesterar mot ”folkmordet”.
- Fredrik blev kränkt för att de i redaktionen inte frågade hur han mådde när han ”strejkade” dvs åkte taxi och fikade med Swish-pengar.
- Att stå upp mot rasism är bland det viktigaste för honom. Spännande från någon som tidigare dagligen skämtade på bekostnad av asiater, människor med downs, kortvuxna osv.
- Han är bättre och rör sig snabbare än alla andra inom media. Är man inte redo att stödja honom fullt ut i allt han gör kan man dra åt helvete både som lyssnare och medarbetare.
- Syftet med Gott Snack är att göra revolution mot den världsomfattande imperialismen (?), är man inte med i revolutionen kan man dra åt helvete och gå någon annanstans med sina blodspengar.

Under hela samtalet hejade Sannadollan på halvhjärtat medan Tora ifrågasatte och ställde rimliga frågor. Då blev Fredrik allt med irriterad och rabiat. Till slut kom hans kille ”Kim” och det blev ljudhaveri.

Tidigare på dagen skröt han om 30 nya patrons, men många som varit med länge och betalar högre belopp har minskat eller hoppat av patreon den senaste tiden. Var det värt det?

Ligger detta avsnitt uppe någonstans?

Detta var inte ordinare sändning?
Dom hade väl någon fyllegrej efter sändningen?

Nyfiken på att lyssna!

Fredrik skrev nyss på insta att han upplever att han är BÄST I SVERIGE på att navigera tunga ämnen och lätta upp ett svårt samtal.

Det gäller endast om ingenting handlar om dig eller Gott Snack va? Då är det huvudet i sanden eller skylla ifrån sig på allt och alla?

Jag upplever dig som sämst i Sverige på att bemöta folk, vara ödmjuk, ha gjort någon form av inre resa eller ha respekt för medmänniskor. Du är egoism personifierad
Citera
2024-02-03, 19:10
Medlem
Nej och lär aldrig dyka upp heller. Tror han sopar det under mattan om han inte är helt från vettet.
Citera
2024-02-03, 23:55
Medlem
TheMentalitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Lyssnar då och då live, så ger endast mitt perspektiv på GS nu.
Enligt mig har det blivit absolut en vänsterpodd, Ekis, Pascalidou och Lady D säger väl det mesta.. Nu för tiden innehåller avsnittet väldigt lite humor, roliga anekdoter och bara lättsamt snack m.m. PO var med igår var väl då man drog på smilbanden typ.
Gäster försöker ställa in sig hos Fredrik, tycka och säga sådant han gillar (Alla vurmar för Palestina, ingen yttrar sig det minsta kritiskt). Alla försöker bräcka varandra med sina tråkiga och trötta "trauman"
Det enda "edgy" Fredrik gör väl är att kalla andra folkgrupper för "murgi-gurgi"
Någon kan säkert utveckla och ger en annan bild av GS.
Tack, var ungefär som den bild jag hade fått. Ja den är ju hans produkt så i viss mån gör han väl som han vill med den men det är ju otroligt synd på ett projekt som åtminstone första 1.5 året i mitt tycke var otroligt jävla bra.
Citera
2024-02-04, 07:45
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita
Tack, var ungefär som den bild jag hade fått. Ja den är ju hans produkt så i viss mån gör han väl som han vill med den men det är ju otroligt synd på ett projekt som åtminstone första 1.5 året i mitt tycke var otroligt jävla bra.
Det är väldigt blandat nu. Ena dan stänger man till slut av för att slippa lyssna på hur Lady Dahmer uppfostrar sina barn till att inte veta vad kön är. Och nästa dag är det supermys med Tora, Galli, Micke och Dollan.
Citera
2024-02-05, 06:39
Medlem
kaktusplastiks avatar
Vad tycker ni om veckans schema? Fredagen lät kul, resten skulle jag aldrig betala för.

Det verkar inte som att deras Patreon hämtar sig från det vanliga tappet i månadsskiftet. Tvärtom har det kommit en ny dipp. Vad blir Fredriks nästa move? Han är ju mycket för dramatiska utspel. Swish-kampanj?
Citera
2024-02-05, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Vad tycker ni om veckans schema? Fredagen lät kul, resten skulle jag aldrig betala för.

Det verkar inte som att deras Patreon hämtar sig från det vanliga tappet i månadsskiftet. Tvärtom har det kommit en ny dipp. Vad blir Fredriks nästa move? Han är ju mycket för dramatiska utspel. Swish-kampanj?

Han satt och jagade sponsorer på instagram i helgen.
Citera
2024-02-06, 20:37
Medlem
Han pushar bra nu för Sanna Dollan.
Är hon så rolig verkligen? Får känslan av att han försöker göra Julia Frändfors sotis genom att hylla Sanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in