2021-05-25, 21:38
Medlem
LaLocas avatar
Sämsta podden jag råkat höra.. på länge. Mest för att de va sånna töntar som hade den.
Citera
2021-05-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Sista gången de får åka iväg på utflykt ifall det ska vara såhär dålig ljudbild, olyssningsbart.
Ursäkta ett lekmannamässig utlåtande men helt ärligt tycker jag ljudet är mycket bättre än i studion i Sthlm, förutom när det distar vid skratt osv. Mycket varmare ljud, inte lika metalliskt och avlägset som i studion. Helt sjukt att man inte lyckats hitta bra utrustning än.

Citat:
Ursprungligen postat av extrawhitespermint
Var knackigt i början men han vant mig, håller inte med om att det är olyssningsbart.

Riktigt gott snack så här långt, grym start på veckan och många roliga gäster. Mike och hans farsa gör det lilla extra.
Det var väl inte hans farsa dock?

Bra snack hittills, särskilt med Josefsson. Lite trevande igår, också lite låg energinivå för att vara en Göteborgsvecka.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-05-25 kl. 21:47.
Citera
2021-05-26, 01:02
Medlem
Hur länge ska Calle hållas under armarna i detta projekt?
Hans återkommande överdrivna hästskratt från ingenstans känns som att ha någon random som sitter vid bordet bredvid på en restaurang och flabba med när du och dina kompisar skämtar.

Varför har han tillgång till en mick när han ALDRIG säger något som tillför diskussionen eller stämningen.
Nej, han kan börja med att lära sig ratta ljudet till en, åtminstone basic lyssningsbar nivå.
För det är ett under hur tafflig man är på det efter så lång tid. I övrigt Hail Jesper 🙌
Citera
2021-05-26, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Ursäkta ett lekmannamässig utlåtande men helt ärligt tycker jag ljudet är mycket bättre än i studion i Sthlm, förutom när det distar vid skratt osv. Mycket varmare ljud, inte lika metalliskt och avlägset som i studion. Helt sjukt att man inte lyckats hitta bra utrustning än.

Det var väl inte hans farsa dock?

Bra snack hittills, särskilt med Josefsson. Lite trevande igår, också lite låg energinivå för att vara en Göteborgsvecka.

Jorå det var Mikes farsa från Chicago
Citera
2021-05-27, 12:35
Medlem
peterZiipens avatar
Får alltid lite dåliga vibbar av Gott Snacks instabilder där de tar kort med dagens gäster utanför studion.
Känns alltid som att bilderna är av en hierarkisk struktur. Geniet står alltid längst fram i fokus, samtidigt som Jespers huvud alltid sticker upp allra längst bak. Kanske är en inside-grej som jag missat, men känns iaf ocharmigt och omodernt,
Citera
2021-05-27, 14:20
Medlem
Givetvis var Fredrik disträ och ointresserad under hela dagens avsnitt fram till att trauman äntligen kunde avhandlas med Sjöberg - inget fel i det såklart men ge fan i att bidra till stel stämning övrig programtid. Snoppade av Kruusval ganska fräckt i slutet också. Det brukade ju sägas att Söderholm hade känselspröt som ingen annan beträffande content, men det ”legacyt” har ju verkligen kommit på skam. Herregud, inser han inte hur tom och platt han låter?
Senast redigerad av efterskalvet 2021-05-27 kl. 14:28.
Citera
2021-05-27, 21:06
Medlem
märkligt att lägga allt fokus på hysen som ska vara där under hela avsnittet, istället för på Hellström som var där i 10 min.
Citera
2021-05-29, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Får alltid lite dåliga vibbar av Gott Snacks instabilder där de tar kort med dagens gäster utanför studion.
Känns alltid som att bilderna är av en hierarkisk struktur. Geniet står alltid längst fram i fokus, samtidigt som Jespers huvud alltid sticker upp allra längst bak. Kanske är en inside-grej som jag missat, men känns iaf ocharmigt och omodernt,

Allt är Fredriks. Ingen annan har betydelse fast programmet är bättre utan honom. Så är det, har alltid varit och kommer alltid vara.

Mannen är ett urtypiskt exemplar av en narcissist.
Citera
2021-05-29, 12:58
Medlem
Egentligen en helt oväsentlig grej, men hade inte Gott Snack jättemånga fler patreons än AMK Morgon för typ ett år/halvår sedan? Bara en fler för tillfället.
Citera
2021-05-29, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Egentligen en helt oväsentlig grej, men hade inte Gott Snack jättemånga fler patreons än AMK Morgon för typ ett år/halvår sedan? Bara en fler för tillfället.
Har ju blivit så när Fredrik fyller programmet med allsköns skit som inte lirar med konceptet gott snack, oavsett om det är stoff från psykologi 1 eller diverse segment som trasar sönder flowet. Lägg därtill det faktum att Jesper, som var den enda anledningen till att öht någon utanför Fredriks knarkpodds crowd fastnade för GS, knappt tillåts göra sin grej längre. Dessutom började AMK med nytt upplägg i mars där man låste in andra timmen för Patreons, därav ökningen.
Citera
2021-05-29, 14:06
Medlem
Tycker ironin är rolig i att Fredrik pratar så otroligt mycket om att kunna bearbeta känslor, självförbättring etc., och samtidigt med det blir sämre och sämre på att ta in andras känslor och signaler i studion. Han kanske beter sig helt annorlunda utanför, men det utstrålar ju inte direkt empati att gäspa i mikrofonen när någon pratar om annat än traumabearbetning, inte kunna ta in att alla inte uppskattar att GS till 40 % ska handla om hans personliga intresse för tillfället (tidigare var det ju droger som skulle diskuteras med varje gäst).

Jesper är nästan alltid rolig och sympatisk i programmet.
Citera
2021-06-04, 07:48
Medlem
Hinterstoissers avatar
Varför sa Jesper precis i slutet av gårdagens avsnitt "...och så vill jag INTE rikta ett tack till Martin Soneby. Väx upp Martin!"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in