Citat:
Ursprungligen postat av
Lallaren44
Ja jisses, Fredrik hade "migrän" idag så programmet leds av någon av dessa alla namnlösa intetsägande tjejer som man inte vet vem som är vem. Någon som erkänner att hon satt på trappen och protesterade för att skäggbarnen skulle få stanna 2015. Hon nämnde även att hon fick panikångest att åka tunnelbana efter något val där SD fått bra resultat för hon tänkte på hur många onda människor hon hade runt sig.
Efter snart fem år av denna pod så swipeade jag idag vänster på den här podden i Overcast. Förutom att 15gb av telefonens diskutrymme frigjordes av olyssnade avsnitt så kändes det som en befrielse. Det finns inget "gott" snack kvar tyvärr.
Migränen verkade gå över så fort programmet var slut. Då började han posta maniskt på instagram igen. Det är anmärkningsvärt ofta han ”mår dåligt” måndag morgon, varför börjar han inte veckan på tisdag istället?
Bra idé att radera prenumerationen, det ska jag också göra. Att folk fortfarande är patrons förstår jag inte. Fredrik tar deras pengar och super upp dem, bokar bara in gäster han själv är intresserad av (Palestina Palestina Palestina), som han kan sitta och hålla med. Eller så bemödar han sig inte ens att dyka upp för att intervjua dem.
Han har blivit galen av all bekräftelse han får i sociala medier. Han ser verkligen inte frisk ut heller. Ögonen är helt borta och ansiktet svullet av all alkohol. Att blanda alkohol, droger och propaganda på det här sättet känns farligt. Han matas direkt från Hamas nu ju. Psykosen är nära.