Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-06, 23:39
Medlem
jertoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusInc
Han pushar bra nu för Sanna Dollan.
Är hon så rolig verkligen? Får känslan av att han försöker göra Julia Frändfors sotis genom att hylla Sanna.

Tycker att Sanna har varit och är ett bra tillskott! Hon bidrar med avsevärt roligare och godare snack än både ekis och dahmer. Att det handlar om att göra någon avundsjukt låter en smula långsökt...

Allt är ungefär som det brukar vara efter att han blixtförälskat sig i en ny person: det börjar med ett besök i podden där tycke uppstår och ett eventuellt återbesök senare så brinner det intensivt ett tag framöver (kanske startar de en ny podd ihop) innan personen åker ut med badvattnet för att det skurit sig på något sätt. Kolla listan med namn några sidor bak för exempel.

Julia har dessutom en två månader gammal bebis hemma och en podd (inkomst) med Julia L som hon prioriterar framför GS-relaterade saker
Citera
2024-02-07, 07:47
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Är hon så rolig verkligen? Får känslan av att han försöker göra Julia Frändfors sotis genom att hylla Sanna.
Nån som listat ut vem "Bajs-mannen" är? Hon berättade om nån känd artist hon legat med som älskade skiten! Enligt kommentarer på ig har folk kunnat tyda vad det står på hennes skärm när hon visar nyfikna i studion. Förstår att Fredrik gick igång på det, han verkar helt fixerad vid bajs och dess gaser.
Citera
2024-02-07, 09:52
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jertom
Tycker att Sanna har varit och är ett bra tillskott! Hon bidrar med avsevärt roligare och godare snack än både ekis och dahmer. Att det handlar om att göra någon avundsjukt låter en smula långsökt...

Allt är ungefär som det brukar vara efter att han blixtförälskat sig i en ny person: det börjar med ett besök i podden där tycke uppstår och ett eventuellt återbesök senare så brinner det intensivt ett tag framöver (kanske startar de en ny podd ihop) innan personen åker ut med badvattnet för att det skurit sig på något sätt. Kolla listan med namn några sidor bak för exempel.

Julia har dessutom en två månader gammal bebis hemma och en podd (inkomst) med Julia L som hon prioriterar framför GS-relaterade saker

Det var väl OCKSÅ, om vi ska vara ärliga ett skönt sätt för Julia att ta sig ur det hela...ungen kom lägligt. Om man VERKLIGEN vill så har man mycket dötid med en nyfödd man kan jobba på.
Citera
2024-02-07, 09:57
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:

Hon är ju en rolig personlighet. Alltså hon tänker som ingen annan och är ofiltrerad. MEN. Hon har ju inte så roliga eller överraskande tanker i övrigt så risken är ju att man tröttnar på det i längden. Men hennes inhopp nu piggar verkligen upp eftersom det påminner om det gamla Gott Snack. Dessutom pratar honom i lagom doser. Perfekt!

Nu gillar jag iofs inte Julia. Kommer aldrig förstå tjejer som är "roliga" för att dom gapar. Frändfors, Gynning osv.
Citera
2024-02-07, 12:27
Medlem
Spännande tider för gott snack! Vad blir det den här veckan tror ni? Mer kiss och bajsberättelser från mytomandvärgen eller kanske ännu en rafflande spaning från Lady Sociopat. PS: Nu får du väl förfan lämna skutan Tora har du exakt noll skam kvar i kroppen eller?
Citera
2024-02-07, 13:16
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodhundsbosse
Spännande tider för gott snack! Vad blir det den här veckan tror ni? Mer kiss och bajsberättelser från mytomandvärgen eller kanske ännu en rafflande spaning från Lady Sociopat. PS: Nu får du väl förfan lämna skutan Tora har du exakt noll skam kvar i kroppen eller?
Har så klart också tänkt tanken att allt Dollan berättar om kända och gifta män som vill ligga med henne känns lite orimligt. Men det låter som att du har nåt mer än bara magkänsla?
Citera
2024-02-07, 14:55
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Har så klart också tänkt tanken att allt Dollan berättar om kända och gifta män som vill ligga med henne känns lite orimligt. Men det låter som att du har nåt mer än bara magkänsla?

Misstanken finns även här. Men hon verkar ju visa bilder/filmer osv. för dom övriga. Så många kåta dvärgar finns det ju inte i Sverige och folk har fetischer. Ska inte förglömmas.
Citera
2024-02-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodhundsbosse

Märkligast är väl att Jonas Dahlquist är återkommande gäst? Känns som en rätt udda (läs vettig) fågel i GS-gänget numera
Citera
2024-02-08, 19:32
Medlem
Stunder som Max nostalgikvart om Vattenfestivalen idag gör att jag bara inte kan rycka min patreon än. Kul med Calle tillbaka också.
Citera
2024-02-08, 22:47
En lösning på problemet är egentligen rätt enkel.

Fredrik hyr ut studion 2h varje morgon för 20% av patreon

Resten av gänget fortsätter Gott Snack.
Jeppe, Zorbas, August, Tora, Max osv även Ploj får vara med han gjorde ju ett fint jobb med att få in en bra mix av gäster.
Kanske turas om att ha programledarhatten.

Ingen skulle behöva vara nervös för Fredriks nycker eller osunda leverne.
Kunna vara fria i sitt sätt att prata utan att bli kritiserade av Fredrik.
Och man skulle kunna bjuda in gäster i ett brett spektrum och undvika att Fredrik fräser mot dom eller pratar skit om dom dagen efter pga feghet.

Fredrik slipper ta del av våra ”blodspengar” men får ändå en del av kakan pga lokal och utrustning.

Resten av tiden dvs 22h per dygn är han fri att spela in vilka poddar han vill!
Mysa med vardagsrasismen flera dagar i veckan!
Ha en pod med Pascalidou, Ekis och Lady Dahmer. Halvgott Snack - Vi provpratar på känsla med tvivelaktiga källor - och vågar aldrig ifrågasätt eller kritisera varandra!

Kanske kan gå lite senare på dagen?
Mellan 12-14 då borde väl målgruppen iaf ha vaknat?

Först då kan vi ju påriktigt se vad som folk betalar patreon för!?

Gott Snack eller vad fan det är för haveri som pågår just nu

Det jag ville ha sagt är att det kanske inte är deltagare som lämnat Gott Snack?
Det kanske är Fredrik som egentligen lämnat Gott Snack men kidnappat namnet, formatet och inkomsten?
Har alltid sett Gott Snack som ett gäng.
Iof har Fredrik alltid pratat om det som ”oss” ”vårt” ”vi” när han varit på ett visst humör och ”jag” och ”mitt” när han varit på ett annat.

Sanningen är ju att det inte vore något om han var ensam. INGENTING.
Han har allt att tacka alla som hjälpt och skapar Gott Snack inkl lyssnarna.
Men alla dessa skiter han högaktningsfullt i.

#jesuisploj
Senast redigerad av MichelFoucault123 2024-02-08 kl. 22:53.
Citera
2024-02-09, 10:18
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga
Märkligast är väl att Jonas Dahlquist är återkommande gäst? Känns som en rätt udda (läs vettig) fågel i GS-gänget numera
Efter att han slutade prata om fotboll är han ett riktigt bra tillskott, så jag hoppas att han vill fortsätta trots att det inte ger några kulor.

Men hur länge ska Tomas få vara kvar den här gången...? Vem orkar lyssna på hans monologer som ingen får avbryta. Och varför tillåts han avbryta alla för att komma in på sidospår som får alla att somna. Allt annat än Gott Snack.
Citera
2024-02-09, 11:08
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Efter att han slutade prata om fotboll är han ett riktigt bra tillskott, så jag hoppas att han vill fortsätta trots att det inte ger några kulor.

Men hur länge ska Tomas få vara kvar den här gången...? Vem orkar lyssna på hans monologer som ingen får avbryta. Och varför tillåts han avbryta alla för att komma in på sidospår som får alla att somna. Allt annat än Gott Snack.

Tomas är som Per Holknekt. Tyck synd om mig, jag har gjort mycket dumt men får samtidigt in lite skryt om vilken bra människa jag är i var och varannan mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in