Citat:
Ursprungligen postat av
RussellHammond
Tror som sagt snarare Fredrik ibland går på myten om "innehållsmänniskor" och att är man minsta okarismatisk eller "vanlis" (ett uttryck han sagt han hatar?) är man ointressant. Det var det budskapet hans rant gav mig.)
Förstår faktiskt inte hur du kan dra den slutsatsen av hans rant. För mig var det som att han, när han var packad, något irriterad och med storhetsvansinne lättade på trycket och gick tillbaka många steg i - vad jag tycker mig kunna se iaf - sin personliga utveckling.
Eller du menar att han utgår från att chatten är s.k. ”vanlisar” långtutifrån bögda som saknar hans unika egna öga för innehåll och att han föraktar dessa människor som på något sätt höjer Gott Snack, creddar dem i facebookgruppen, skickar positiva DMs, försöker sig på ”Gott Snack”-lingon och ”hjälper” till med kulten kring Gott Snack? Jo, dessa människorna föraktar han mest av allt. Jag förstår honom. Det är pajjigt. Nästan som groupies. Men att han iaf ger uttryck för det på det här sättet är fan riktigt förnedrande.