Citat:
Ursprungligen postat av
RussellHammond
Har du en personlig beef med dom eller? ”Sexnäste” , ”orgie”. Du skriver i kvällstidnings-rubriker. Harvey Weinstein? En homosexuell man och en kille som pratar om att han helst avstår från sex pga rädsla att göra kvinnor gravida? Mm...
Är du dum eller? Du gör en halmgubbe. Jag har inte kritiserat Fredrik för att han är bög. Det jag äcklas av är att höra att han använder studion till knullstuga och att han sprutar sin säd över utrustningen. Om det är tillsammans med en kille eller tjej skiter jag väl i. Det är lika äckligt om det hade varit i sällskapet av en tjej som han hade sprutat ner mikrofonen och soffan.
Haha, Jesper är en incel som är kåt på Tora. Lyssnar du på avsnittet så är det ju uppenbart att han vill ligga med henne, så som han är på henne med frågor om hennes sambo, om hon är kär i honom själv, om de skulle kunna dejta om hon inte hade en sambo, osv. Du får det att låta som att det Jesper hade ett vänligt terapeutiskt samtal om en sex-rädsla, när han istället var en kåtbock som dreglade över att få sätta på Tora. En kille med lite hyfs i kroppen hade inte besvärat en tjej med sådana frågor om man vet att hon redan är upptagen med en annan. Men Jesper tycker det är passande att tjata och försöka förföra henne istället.