2020-05-16, 19:03
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
.

Slutet var verkligen ett haveri. Är redaktören avlönad nu?

Yes Zorbas Newton är avlönad redaktör nu. Kanske ingen typisk redaktör som skriker åt lyssnarna att stänga av om det inte passar - men ändock redaktör. Vet inte men han kanske inte fått någon arbetsbeskrivning. En oortodox redaktör.
Senast redigerad av semuor 2020-05-16 kl. 19:16.
Citera
2020-05-16, 19:07
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Har du en personlig beef med dom eller? ”Sexnäste” , ”orgie”. Du skriver i kvällstidnings-rubriker. Harvey Weinstein? En homosexuell man och en kille som pratar om att han helst avstår från sex pga rädsla att göra kvinnor gravida? Mm...
Är du dum eller? Du gör en halmgubbe. Jag har inte kritiserat Fredrik för att han är bög. Det jag äcklas av är att höra att han använder studion till knullstuga och att han sprutar sin säd över utrustningen. Om det är tillsammans med en kille eller tjej skiter jag väl i. Det är lika äckligt om det hade varit i sällskapet av en tjej som han hade sprutat ner mikrofonen och soffan.

Haha, Jesper är en incel som är kåt på Tora. Lyssnar du på avsnittet så är det ju uppenbart att han vill ligga med henne, så som han är på henne med frågor om hennes sambo, om hon är kär i honom själv, om de skulle kunna dejta om hon inte hade en sambo, osv. Du får det att låta som att det Jesper hade ett vänligt terapeutiskt samtal om en sex-rädsla, när han istället var en kåtbock som dreglade över att få sätta på Tora. En kille med lite hyfs i kroppen hade inte besvärat en tjej med sådana frågor om man vet att hon redan är upptagen med en annan. Men Jesper tycker det är passande att tjata och försöka förföra henne istället.
Citera
2020-05-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Är du dum eller? Du gör en halmgubbe. Jag har inte kritiserat Fredrik för att han är bög. Det jag äcklas av är att höra att han använder studion till knullstuga och att han sprutar sin säd över utrustningen. Om det är tillsammans med en kille eller tjej skiter jag väl i. Det är lika äckligt om det hade varit i sällskapet av en tjej som han hade sprutat ner mikrofonen och soffan.

Haha, Jesper är en incel som är kåt på Tora. Lyssnar du på avsnittet så är det ju uppenbart att han vill ligga med henne, så som han är på henne med frågor om hennes sambo, om hon är kär i honom själv, om de skulle kunna dejta om hon inte hade en sambo, osv. Du får det att låta som att det Jesper hade ett vänligt terapeutiskt samtal om en sex-rädsla, när han istället var en kåtbock som dreglade över att få sätta på Tora. En kille med lite hyfs i kroppen hade inte besvärat en tjej med sådana frågor om man vet att hon redan är upptagen med en annan. Men Jesper tycker det är passande att tjata och försöka förföra henne istället.

Haha, jag har inte sagt att du kritiserar honom för att han är bög. Weinstein-jämförelsen är märklig, i skenet av hans sexualitet. Du verkar märkligt fäst vid sex-snacket i avsnittet. Men gör din grej du.
Citera
2020-05-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresh-p

Min känsla säger tyvärr tvärtom men att han hittills varit duktig på att dölja det alternativt aktivt försökt jobba bort den sidan. Tillsammans med alkohol blir det JU ofta så som det blev nu. Saker och ting som man har inom sig kommer ut. Att han har lätt för att förakta människor är ingen nyhet. Just den här klicken av människor som är Patreons är liksom losers by default i Fredriks värld - ”hur fan kan man följa en radioshow så slaviskt, bli Patreon, och försöka anamma vårt språk? Jävla nollor”. Han utgår liksom från sig själv. Han ÄR något och de som följer honom ÄR således inte något.

Detta har han också sagt för länge sen. Kanske avsnitt 50-nånting. Det han kanske inte förstår är att det är det kanske bästa som kan hända Gott Snack. Kulten kring den. Föraktet ni skriver om hör även jag, även om jag kanske skulle kalla det mer att han ser ner på Patreons. För det gör han.
Citera
2020-05-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaboshack.
Detta har han också sagt för länge sen. Kanske avsnitt 50-nånting. Det han kanske inte förstår är att det är det kanske bästa som kan hända Gott Snack. Kulten kring den. Föraktet ni skriver om hör även jag, även om jag kanske skulle kalla det mer att han ser ner på Patreons. För det gör han.

Haha, vad är det här för smutskastningskampanj?

Vad för sinnesförvirrade individer har hittat hit?..
Citera
2020-05-16, 20:44
Medlem
snurreboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolorean
För mig är det några saker. Första, att han har under hela GS försökt branda om sig från ett osympatiskt as till mer trevlig. Tror tidiga FB-inlägg faktiskt hade en del med det att göra, men också Jespers ständiga (och rimliga) vurm för folk som är trevliga. Insikten att han nog egentligen är ett osympatiskt as var tråkig för mig i alla fall. Trodde ändå han hade förändrats.Tredje, Tora är fantastisk och hade varit trist om hon hoppade av/distanserade sig ett tag pga obekvämhet. De har redan sumpat en bra tjej (Sagah) pga detta och tanken är bara trist att det kan hända igen.

Med det sagt, verkligen underhållande och gränslös sista 40, utan tvekan. Återfallet var också spännande att följa, men gav ingen bra känsla såklart, jag kände samma vibbar.

Vad hände med Saga egentligen? Det var före min tid men har hört talas om henne. Hoppas även jag att Tora stannar kvar, hon var ju ändå ute och käka med dom efteråt och jag fick inte uppfattningen att hon tog det så allvarligt även om hon blev less när det fortsattes att tjata om vem hon skulle dejta osv.

Fredrick borde verkligen fortsätta hålla sig från spriten, han är en mean drunk.
Citera
2020-05-16, 21:06
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Haha, jag har inte sagt att du kritiserar honom för att han är bög. Weinstein-jämförelsen är märklig, i skenet av hans sexualitet. Du verkar märkligt fäst vid sex-snacket i avsnittet. Men gör din grej du.
Det är ju du som uppenbarligen är besatt av hans läggning. Jag har inte kommenterat den eller haft någon åsikt om den.

Med att det luktar Weinstein över herrarna menar jag såklart: De är två killar mot en tjej, de är i högre maktposition, de ställer kränkande sexuella frågor gång på gång trots att Tora blir uppenbart obekväm, de raggar på sin kollega/medarbetare/gäst. Allt annat än professionellt att kåta upp sig på sin kollega och vilja ha henne i säng, trots att hon redan har en partner, och att också göra det i sändning.
Citera
2020-05-16, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox
Vad hände med Saga egentligen? Det var före min tid men har hört talas om henne. Hoppas även jag att Tora stannar kvar, hon var ju ändå ute och käka med dom efteråt och jag fick inte uppfattningen att hon tog det så allvarligt även om hon blev less när det fortsattes att tjata om vem hon skulle dejta osv.

Fredrick borde verkligen fortsätta hålla sig från spriten, han är en mean drunk.

Inte helt tydligt vad som hände med Sagah mer än att hon slutade pga “obekväm”. Mycket synd för hon var kanon.
Citera
2020-05-16, 21:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolorean
Inte helt tydligt vad som hände med Sagah mer än att hon slutade pga “obekväm”. Mycket synd för hon var kanon.
Vad heter hon i efternamn? Nyfiken på vem det är. Såvida hon är känd det vill säga.
Citera
2020-05-16, 21:26
Medlem
Citat:
Vad heter hon i efternamn? Nyfiken på vem det är. Såvida hon är känd det vill säga.

Larsson, inte känd. Satanistsagah på insta.
Citera
2020-05-16, 21:28
Medlem
Citat:
Med att det luktar Weinstein över herrarna menar jag såklart: De är två killar mot en tjej, de är i högre maktposition, de ställer kränkande sexuella frågor gång på gång trots att Tora blir uppenbart obekväm, de raggar på sin kollega/medarbetare/gäst. Allt annat än professionellt att kåta upp sig på sin kollega och vilja ha henne i säng, trots att hon redan har en partner, och att också göra det i sändning.

Sure, det kan man ju tycka. Du har gjort din position tydlig nu, tror resten av folket som läser här fattat att du tycker sex-snacket var äckligt. Dags att lägga ner korståget?

Citat:
Det är ju du som uppenbarligen är besatt av hans läggning. Jag har inte kommenterat den eller haft någon åsikt om den.

Om du säger det så..

Citat:
Dagens avsnitt (fredag) var ju helt sjukt! Är detta en bögpodd eller vad det är frågan om?? Bara en massa bögar som bögar loss och pratar om Grinder, stjärthålet, bögkändisar, någon annan bögpodd, "att komma ut", osv. Någon av dem hade ju t.o.m. den stereotypiska bögdialekten. Vad har jag just lyssnat på? Känner mig smutsig och kan inte tro mina öron. Hur kan detta hända?
Citera
2020-05-16, 22:40
Medlem
Oj nu slajdas det minsann in inställsamma DMs och styrkekramar i Fredriks inkorg. Ordningen återställd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in