Citat:
Ursprungligen postat av
hardwork1998
troll? vaarför ens skriva öppet här om du ska begå ett mord då du riskerar LIVSTIDSFÄNGELSE ? Låång tid bakom lås och bom..luktar trollolololololol
Troll eller ej, hoppas både polis o socialtjänst tar en kik på dessa till synes två störda individer.
o ja ts, alla går o spåra. En läxa till er andra shitfaces som skall mörda, hota o lemlästa allt o inget..du finns, alltså syns du..