2019-09-17, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Jag har börjat att läsa samtliga inlägg lågpostare har gjort INNAN jag ger mig in i diskussioner i deras trådar...

Tycker inte trådens startinlägg lever upp till något som kan inträffa i verkliga livet, finns ingen vettigt att diskutera egentligen då startinlägget är för absurt för att kunna vara sant.
Eller

Håller helt med! Inlägget i överdos-tråden där schkog påstår att kontot blivit hackat och det faktum att det verkar finnas en återkommande vilja att antyda/avslöja identiteten på användaren och i samma veva anklaga denne för diverse olagligheter/oegentligheter tyder i bästa fall på att det är ett troll och i värsta fall att det är ett försök att misstänkliggöra själva nicket.

OnT: Givetvis är det objektivt sett förkastligt att skada ett barn. Att göra det för en skitsumma pengar i syfte att få tillbaka sitt ex är idioti i kubik. Varför skulle ett ex ta tillbaka en galning som är villig att skada ett barn och varför skulle pengarna ens vara relevanta när det tydligen är en fälla? Och varför svarar jag ens seriöst på det här tramset?
Citera
2019-09-17, 23:01
Medlem
Ajembacks avatar
De här mördartrådarna blir fler och vanligare tycker jag..?! Men de får hålla på ändå, tacka vet jag trams och off topic...
Citera
2019-09-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schkog
det handlar alltså om att ta livet av vår ena dotter i utbyte mot en stor summa pengar från pappan. vi bor på landet och jag undrar om det går att återhämta sig som familj efter ett dödsfall i familjen. jag vill ha tbx mitt ex mer av allt och med dom pengarna kan få een nystart.

Anstiftan till mord är ett grovt brott som ni redan har begått.
Citera
2019-09-17, 23:05
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Enklast är om TS går och hänger sig..
Citera
2019-09-17, 23:23
Medlem
(FB) jag har tagit en överos men har barn, hjälp mig överlevaz obs akut!
Citat:
Hej på er
Jag loggade in här nu (efter flera år!) efter att polisen lagt ut info på Facebook. Det är INTE jag som skrivit det första inlägget, har någon hackat mitt konto eller vad är detta??
Jag mår bra iallafall. Hoppas den som skrev inlägget också gör det!
Fortfarande inte bytt lösenord?
Citera
2019-09-17, 23:49
Medlem
Vad är ens syftet med att döda barnet?
Om ni bara ville bli av med det skulle ni väl kunna adoptera bort det?
Citera
2019-09-17, 23:50
Medlem
Havenheavens avatar
Vänta tills det blir lite mörkare och kallare ute. Vid 20:00 tiden knuffar du ned barnet där isen är tunn (helst ganska långt ut). Du går sedan och "letar" efter barnet, ringer föräldrar frågar om hon är där eller inte, sedan ett par h av sökande så ringer ni och rapporterar henne försvunnen.

1. Svårt att bevisa att det var ni om ni sköter det snyggt.
2. På landet finns knappt kameror.
3. Låter som en trolig historia att barnet var fascinerad av isen och ville utforska/leka lite och plums.

Har fler tips.
Citera
2019-09-18, 00:02
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
jag undrar om det går att återhämta sig som familj efter ett dödsfall i familjen.
Nej. Läs en bok!

https://en.wikipedia.org/wiki/Thérèse_Raquin
Citera
2019-09-18, 00:38
Medlem
Citat:
det handlar alltså om att ta livet av vår ena dotter i utbyte mot en stor summa pengar från pappan. vi bor på landet och jag undrar om det går att återhämta sig som familj efter ett dödsfall i familjen. jag vill ha tbx mitt ex mer av allt och med dom pengarna kan få een nystart.

Snälla döda inga barn för pengar och ex. Att du ens fundera på det, är galet sjukt.
Citera
2019-09-18, 00:58
Medlem
Mental anstalten nästa.
Citera
2019-09-18, 01:09
Medlem
troll? vaarför ens skriva öppet här om du ska begå ett mord då du riskerar LIVSTIDSFÄNGELSE ? Låång tid bakom lås och bom..luktar trollolololololol
Citera
2019-09-18, 01:20
Medlem
Googlas avatar
Citat:

Verkar som TS är en kvinna och pundare:
(FB) jag har tagit en överos men har barn, hjälp mig överlevaz obs akut!

Gör som du vill. Dödar du henne åker du in i fängelset och din dotter slipper växa upp en odräglig uppväxt med en vidrig äcklig mamma och du åker in i finkan. Alternativt lämna henne utanför soc, kan hon få en riktig familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in