2019-09-18, 12:27
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Livstids fängelse innebär ganska gott om tid till återhämtning och eftertanke.
1, Du verkar inte ha någon familj. 2, Dödsfall kallas mord. 3, Mördare brukar icke mottagas med öppna armar.

Sitta på psyk i 5år inge livstid
Citera
2019-09-18, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Sitta på psyk i 5år inge livstid

Fem år, kan hon passa på att läsa till lärare, läkare, psykolog eller liknande. Som ett steg i rehabiliteringen och för att utvecklas som människa men även för att ha något att arbeta med när hon kommer ut och ska integreras i samhället.
Senast redigerad av nilltre 2019-09-18 kl. 12:33.
Citera
2019-09-18, 13:24
Medlem
Är du sjuk i huvudet?
280000 för att ta ett liv räcker inte äns till 5% ”okej”
Citera
2019-09-18, 13:24
Medlem
Jag ger dina barn 250.000 om du dödar ditt ex, anmäler dig själv till socialen och sen hänger dig i själv en wiresnara. Att du ens överväger att göra det för ett ex.. WTF!

X = Internationell förkortning för GIFT!

Fattar du inte det så ska du ju inte sprida din havre i "borderline bitches".
Citera
2019-09-18, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag hoppas TS blir varnad för denna tämligen osmakliga tråd.

Den sista sjuka människan är inte född än.

Det nya Flashback. Och du har rätt. Den sista sjuka människan är inte född än. Senast idag såg jag ett puckodumt inlägg från en trög tjockskalle som vill att det ska varnas för legitima trådstarter. Du är ett moderatorsämne. Oddball m.fl. skulle välkomna dig med öppna armar.

TS är ditt ex far till barnet eller ej? Det framgår inte att ditt inlägg. Om han är det och ni blir tillsammans igen så kanske ni delar ekonomi senare (då du verkar svagsint) och så går han plus/minus noll på det hela medan du dödar din dotter. Då är frågan om det är värt det. Du tjänar ju inte ekonomiskt på det i det fallet.

Men om du nu ska göra det så har du väl försäkringar och annat så du får ut lite mer? En kvarts mille är ju inte mycket utslaget på den tid du eventuellt får spendera i finkan?

Om det går att återhämta sig som familj vet jag inte. Tycker du dottern är så pass jobbig?

Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
De här mördartrådarna blir fler och vanligare tycker jag..?! Men de får hålla på ändå, tacka vet jag trams och off topic...

Det här är, än en gång, det nya Flashback. Detta kan du tacka skitdåliga moderatorer, likt ovan nämnda, och godtyckliga bedömningar för. ALLT är potentiellt trams... Så varför inte tramsa på riktigt? Går inte att ta NÅGOT seriöst.

Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Jag har polisanmält denna tråd.

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Senast redigerad av OllarSenoritas 2019-09-18 kl. 13:46.
Citera
2019-09-18, 15:37
Medlem
Blankts avatar
Låtsas du dödat henne sen använder du lite av pengarna till att anlita någon som hotar pappan till att komma tillbaka dig.
Citera
2019-09-18, 15:52
Medlem
Stones avatar
Det är så befängt att tro att det skulle gå att genomföra ens. Tror du att att bara för att du gör A får du B? Knäppgök, hoppas någon i din närhet inser att du är psyksjuk, du verkar ha missat det.
Citera
2019-09-18, 16:20
Medlem
ModerRotas avatar
Personen verkar hata dig och vill bara gör dig och din familj illa.

Du kommer inte få pengar och även om du får pengar kommer du aldrig få den personens uppmärksamhet igen.

Syftet är bara att förstöra för dig och det vet du.
Citera
2019-09-18, 17:54
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schkog
det handlar alltså om att ta livet av vår ena dotter i utbyte mot en stor summa pengar från pappan. vi bor på landet och jag undrar om det går att återhämta sig som familj efter ett dödsfall i familjen. jag vill ha tbx mitt ex mer av allt och med dom pengarna kan få een nystart.

Troll eller ej, men jag förstår inte riktigt hur det här går ihop. Pappan är alltså ditt ex och du vill ha tillbaka honom, men för att det ska bli ni igen måste du mot betalning mörda en av era gemensamma döttrar? Vad har pappan i sådana fall emot denna dotter?

För övrigt måste privatekonomin se ganska skral ut om man ens överväger att mörda någon, dotter eller ej, för 280k.
Citera
2019-09-18, 18:21
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleanasfuck
Jag har polisanmält denna tråd.

Det gjorde du förbannat rätt i.
Citera
2019-09-18, 18:29
Medlem
Ok, jag är inte säker på att jag förstår vad TS ens ska betyda, men om någon som inte är ett troll hamnar i samma situation, kan jag ge några råd. Personen som lovade att betala för mordet kan helt enkelt vägra att göra det. Det är inte direkt som att TS kan gå till polisen och klaga på att hon har blivit lurad. Jag gissar att dottern gör livet svårt för familjen på grund av någon sjukdom eller liknande och att det är bakgrunden till pappans vilja att bli av med henne. Jag tror dock att det är mycket lättare att be någon att mörda ett barn än att besluta sig för att bli tillsammans med en person som har mördat sin egen dotter. Det säger något om hur man är som person.Det lär kännas ganska konstigt att flytta in i ett hus där ett barn har blivit mördat tillsammans med mördaren och systern som förmodligen sörjer den mördade flickan. Dessutom är det en tung hemlighet som man kommer att behöva bära på för resten av sitt liv. Man går från att vara en någorlunda normal person till att vara en mördare, en barnamördare, en person som mördat sitt eget barn. Livet kommer nog aldrig att kännas normalt igen.

Sammanfattningsvis: mördaren kommer varken att få pengarna eller mannen, utan kommer istället att få en massa psykiska besvär.
Citera
2019-09-18, 18:40
Medlem
Detta hoppas jag blir anmält direkt här på fb. Att starta denna tråd visar att du grovt sagt har problem. Hoppas nån kan få koll på dig innan det går så långt till att du eller nån i din närhet faktiskt berövar nån livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in