Citat:
Ursprungligen postat av
sfrge
Jag hoppas TS blir varnad för denna tämligen osmakliga tråd.
Den sista sjuka människan är inte född än.
Det nya Flashback. Och du har rätt. Den sista sjuka människan är inte född än. Senast idag såg jag ett puckodumt inlägg från en trög tjockskalle som vill att det ska varnas för legitima trådstarter. Du är ett moderatorsämne. Oddball m.fl. skulle välkomna dig med öppna armar.
TS är ditt ex far till barnet eller ej? Det framgår inte att ditt inlägg. Om han är det och ni blir tillsammans igen så kanske ni delar ekonomi senare (då du verkar svagsint) och så går han plus/minus noll på det hela medan du dödar din dotter. Då är frågan om det är värt det. Du tjänar ju inte ekonomiskt på det i det fallet.
Men om du nu ska göra det så har du väl försäkringar och annat så du får ut lite mer? En kvarts mille är ju inte mycket utslaget på den tid du eventuellt får spendera i finkan?
Om det går att återhämta sig som familj vet jag inte. Tycker du dottern är så pass jobbig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajemback
De här mördartrådarna blir fler och vanligare tycker jag..?! Men de får hålla på ändå, tacka vet jag trams och off topic...
Det här är, än en gång, det nya Flashback. Detta kan du tacka skitdåliga moderatorer, likt ovan nämnda, och godtyckliga bedömningar för. ALLT är potentiellt trams... Så varför inte tramsa på riktigt? Går inte att ta NÅGOT seriöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
cleanasfuck
Jag har polisanmält denna tråd.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!