Jag får någon annans post som har samma namn som mig men helt annan adress. Nu dom senaste 2 veckorna har jag fått alla hans räkningar och tidningar han har betalat för.
Ringde till postnord och påpekade det och dom skulle ringa till den ansvarige i min kommun och lösa det sa hon i kundtjänsten. Gått till en gul brevlåda och lagt all hans post där då det även är räkningar och vill inte att den andra ska få nå skit för att postnord inte kan sköta sitt jobb.
Säkert så dom skickat det till någon helt annan eller att dom slarvat bort det, dom verkar vara duktiga på det där...Och förstöra paket är dom ju världsmästare på.
Citat:
Ursprungligen postat av
pref69
Hur kan vi ha råd med snöröjning, pålitlig postgång, bra skolmat till våra SVENSKA barn eller andra elementära saker när vi måste spendera hundratals MILJARDER varje år på vidriga och äckliga muslimska lyxmigranter. Jag är positivt överraskad varje dag jag får post.
Äh nu ska vi inte gnälla, det är ju inte så att vi betalar skatt för att vi Svenskar ska få det bra. Det måste du ju ha förstått vid det här laget.