2016-06-14, 10:30
Citat:
Ursprungligen postat av Nobber708
Du menar avin?
Ombuden brukar inte vara så petiga.. har du med dig leg så borde dom kunna lämna ut försändelsen till dig.. I västra fall får du vänta på påminnelsen

Eller be avsändaren om kollinr då har du det också

men som sagt så borde det gå med leg

Märkte att jag var väldigt otydlig med vad jag menade.

Har skickat ett paket rekommenderat, fick en lapp med ett nummer som man kan spåra paketet med som jag lyckats slarva bort. Vill spåra paketet och undrar om det finns något sätt jag kan få tag på det numret igen.
2016-06-14, 18:04
Medlem
Märkligt att inte posten dök förbi idag på våran gata, dem brukar ju komma förbi varje dag. Finns det vissa dagar dem inte kommer förbi?
2016-06-14, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poopystar
Märkligt att inte posten dök förbi idag på våran gata, dem brukar ju komma förbi varje dag. Finns det vissa dagar dem inte kommer förbi?

Brevmängden har ju minskat. Det är ju inte omöjligt att det inte var några försändelser till din gata idag.
2016-06-15, 02:41
Medlem
Fick en avi hem idag (14 juni) där det står att min leverans tidigast kan hämtas den 17 juni på mitt lokala ombud. Det var skrivet med handstil så jag undrar om det inte är fråga om något misstag. Normalt så brukar jag kunna hämta min leverans samma dag som jag får en notifiering. Är det vanligt att man behöver vänta några dagar efter att man fått sin avi?.
2016-06-15, 14:29
Medlem
Hur lång tid tar det för posten att sortera ett brev?

"Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering"
När ska man bli orolig?
2016-06-15, 14:58
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
Hur lång tid tar det för posten att sortera ett brev?

"Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering"
När ska man bli orolig?

Har haft paket som haft den "flaggan" i veckor innan dom dykt upp.
2016-06-15, 15:14
Medlem
moment-of-truths avatar
PostNord jobbar som sniglar, här får man post vid 16 trots man bor nära centrum.
Väntar på brev som beställdes för en vecka sedan.. Skall inte behöva ta så lång tid inrikes.
2016-06-15, 15:16
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindsurfaren
Fick en avi hem idag (14 juni) där det står att min leverans tidigast kan hämtas den 17 juni på mitt lokala ombud. Det var skrivet med handstil så jag undrar om det inte är fråga om något misstag. Normalt så brukar jag kunna hämta min leverans samma dag som jag får en notifiering. Är det vanligt att man behöver vänta några dagar efter att man fått sin avi?.

Jo, det har hänt mig också
2016-06-15, 15:35
Medlem
Om man söker på sitt kollinr/tracking nummer för mycket kan det flaggas eller är jag bara nojig?
2016-06-15, 15:37
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
Om man söker på sitt kollinr/tracking nummer för mycket kan det flaggas eller är jag bara nojig?

Varför skulle nån bry sig om hur många gånger du kollar om ditt paket rör sig?
2016-06-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Varför skulle nån bry sig om hur många gånger du kollar om ditt paket rör sig?

Kanske saker som inte får föras övergränser?
Olagliga saker.

Vet ej haha
2016-06-15, 15:56
Medlem
hur vet posten vilken våning jag bor på?? har nyligen flyttat till nytt hus och bor på våning 4. Inte fått något brev som jag väntat på och det finns ingen tavla i botten våningen över vart man bor.. har posten slarvat bort mitt brev?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in