2018-10-26, 14:16
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Vanligt brev - inrikes, skickat för exakt 16 dagar sedan nu. Ingenting. Vad kan man göra?

Avsändaren har skickat till mig tidigare ett par ggr, då har det fungerat bra. Korrekt avsändaradress är också skrivet på brevet, men ingenting har skickats tillbaka till avsändaren heller.

Hur fan går det till att det inte är framme ännu?
2018-10-28, 16:07
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Vanligt brev - inrikes, skickat för exakt 16 dagar sedan nu. Ingenting. Vad kan man göra?

Avsändaren har skickat till mig tidigare ett par ggr, då har det fungerat bra. Korrekt avsändaradress är också skrivet på brevet, men ingenting har skickats tillbaka till avsändaren heller.

Hur fan går det till att det inte är framme ännu?
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga. Men jag sitter i exakt samma situation.
Spårlöst borta är det, och Postnord kan inte göra något när det gäller vanliga brev..
2018-10-29, 14:57
Medlem
Ska bli spännande att se hur pass försenade mina CSN-pengar blir, nu när postnord har bestämt sig för att hålla kvar mitt brev på obestämd tid.
2018-10-31, 16:37
Medlem
Fem arbetsdagar har det gått nu. Inte ett skit har hänt. Jag har liksom räkningar som jag måste betala nästa vecka.
2018-11-01, 14:58
Medlem
JustZlatans avatar
Mitt paket hämtades upp av Postnord i morse i Lübeck. Borde jag hinna få det i morgon när det är halv dag?
2018-11-01, 15:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Mitt paket hämtades upp av Postnord i morse i Lübeck. Borde jag hinna få det i morgon när det är halv dag?
Det beror nog lite på var i Sverige det ska.
2018-11-01, 15:04
Medlem
Blommetupps avatar
Jag blir sjukt less på postnord. Jag väntar på ett paket som postnord tog emot förra onsdagen. När jag frågade hur lång tid det skulle ta så sa de kanske redan på fredagen eller måndagen efter. När jag ringde på tisdagen sa de absolut senast på onsdagen och nu är det torsdag och antar att det inte kommer idag heller..

Kommer det inte imorgon blir jag väldigt besviken då jag tagit ledigt i helgen för att använda mig av innehållet i paketet. Blir riktigt matt alltså. Det är ju inte långt egentligen.
2018-11-01, 15:13
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det beror nog lite på var i Sverige det ska.

Stockholm. Det står 1 dag kvar på spårningen.
2018-11-03, 16:54
Medlem
Kalifornien - Sverige med DHL Express: 3 dagar, paketet i samma skick som när det lämnade USA, dvs. helt.

Askim - Solna med PostNord: 2 veckor, paketet manglat med ett 2 dm långt jack på kortsidan och brusten packtejp.
2018-11-04, 17:04
Medlem
flashbacktrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
om jag får ett paket levererat av postnl, får jag paketet hem till mig eller till ett ombud?
bump.
2018-11-04, 20:37
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
bump.
Beror på vilken tjänst avsändaren har valt.
2018-11-05, 15:19
Medlem
Czarens avatar
Förbokade ett spel från spelbutiken.se för över 2 veckor sen, skulle haft det på releasen i tisdags, nu är det måndag och jag har fan inte fått post(förutom den fattiga Mitt i tidningen) på en vecka.
Vafan är det för jävla horungar som jobbar på postnord?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in