Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Före eller efter är upp till var och en att avgöra när det är många tvister. Tvisterna för HOL har varit medel som helgar målet. Han har vunnit lägenheten utan att ens behöva utbetala den nedprutade andelen som var KLs egendom.
I de båda fallen som vi har tidsmässig kännedom om, så attackeras HOL bara några dagar efter det att KL förlorat tvist. I förhållande till det senaste angreppet så finns det ju inga fler tvister då KL slutligen förlorat, så att HOL skulle ha "tur i oturen" (dvs enligt dig implicit iscensatt det själv) faller ju på sin egen orimlighet.
Varför tror du att han inte utbetalat något? Låt mig hjälpa dig. Jo, det är för att KL krånglat som fan (läs bodelning, dom och dagboksblad) varför bodelningen inte kunnat slutföras i rimlig tid. Hur ska han kunna betala innan bodelningen är klar? Då vet han ju inte hur mycket han ska betala eller om han öht ska betala (överklagandet kanske beviljas och lght fördelas till henne så att hon ska lösa ut honom). Klart fan man inte belånar sig och betalar tio miljoner på vinst och förlust. Särskilt inte som han innan bodelningen är klar inte ens kan belåna upp på lägenheten. Din logik fallerar kraftigt.
Att han skulle "vunnit lägenheten", "nedprutade andelen"... Ja, jag orkar inte ens bemöta detta igen då jag på mina tidigare ca fem försök inte fått något svar.