2019-09-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Kan du titta på denna livslinje som Flyktbeteende har gjort och om du har något att tillägga eller om något är fel?

Jag har inte koll på datum tyvärr.
Citera
2019-09-30, 23:31
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
Ni har nu kämpat i hela tråden med att hitta skit angående HOL utan att hitta något som helst av substans.
Börjar det inte kännas patetiskt?
Om/när det mest sannolika uppdagas borde ni gestaltas som benämningen av internettroll.
Vem skulle bry sig om HOL är homo/bisexuell och skulle GMs gärningar förmildras på något sätt?
Om inte HOL gillar hundar , har det något med GMs gärningar att göra?
Ni verkar bara hata HOL av någon anledning ni inte verkar veta själva , annars har ni haft något av substans.
HOL kanske är ett svin , vad vet jag.
Men nu är det han som utsatts för iaf ett mordförsök.
Anser ni att han förtjänar detta?

Vad är det för "kamp" du refererar till? Jag trodde att Flashback var ett diskussionsforum, inte en krigszon. Och att "åsiktsfrihet" råder, men tydligen inte för alla.

Jag har inte grävt speciellt mycket, jag har ett liv, till skillnad från andra i denna tråd.

Är det några som är patetiska så är det ju skvallertackorna.

Det är inte intressant om HOL är bi, bög, trans eller hetero, det intressanta är att han var/är (?) otrogen, och att eventuell GM kan hittas som en försmådd ex-partner, t. ex. Otroligt att man behöver förklara ner på förskolenivå.

Jag hatar inte HOL, jag är intresserad av fallet. ALLA BO kartläggs i OBJEKTIVA utredningar, eller hur. Men inte i denna, för HATARNA av K.L. verkar jobba i skift, och är bra många fler än vi som hoppas på objektivitet.

K.L. verkar ju också ha utsatts för något mordförsök, men det skrattas det bara åt av somliga i tråden.

K.L.-hatarna i denna tråd har ju även lyckats att skrämma iväg de riktiga informanterna, tycker du att det är bra och givande?

Men de vill väl inte att väggarna ska rämna så att rättsrötan rinner rakt ut i offentligheten.
Citera
2019-09-30, 23:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Hittade detta i ett av dagboksunderlagen ovan:

2014-05-08 telefon från PB som uppger att KL inte längre bor hos honom på adress xxxxxxxx

Vem är PB?
2014-05-08 Telefon från Bakken som uppger att Karin Lilja inte längre bor hos honom på adress: X
Citera
2019-09-30, 23:43
Medlem
Citat:
2014-05-08 Telefon från Bakken som uppger att Karin Lilja inte längre bor hos honom på adress: X

Skulle kunna vara nån norrbagge på Lidingö då.
Citera
2019-09-30, 23:43
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Du har förmodligen fel då denna postare gav namnet på FO tidigt i tråden, och det är numera känt att polisen söker FO. Så jag skulle nog säga att informationen var extremt viktig till skillnad från mycket annat. Alltså en misstänkt skytt som polisen inte har hittat ännu.
Okej, jag kan ha fel. Tråden sväller över alla breddar p.g.a. att ett antal människor valt att förlägga hela sina liv hit, på gott och ont. Så jag kanske inte riktigt har hängt med. Men så länge käringarna inte börjar utväxla kakrecept inom dess ramar, ska jag inte klaga.

Vissa insikter har onekligen Efternamnet, men varför skulle polisen anförtro honom uppgifter som riskerar att motverka deras egna önskemål? Det senare också enligt e08:s uppgifter i tråden.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2019-09-30 kl. 23:49.
Citera
2019-09-30, 23:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Vem bor hon hos under 2019?
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktbeteende
Intervjuerna med KL är filmade på tre olika ställen.
1) Utomhus i dagsljus med Aftonbladet
2) Inne på matställe med Aftonbladet
3) Utomhus i kvällsmörker med Expressen

Punkt 2 är vi rätt säkra på är Urban Deli Sickla. Så jag tror att 1 eller 3 är där i Sickla medan en av dem kan vara en annan plats och hon då fått bilskjuts av tidningen.
Slicka Urban - är hon på en gaybar?
:
Citera
2019-09-30, 23:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Skulle kunna vara nån norrbagge på Lidingö då.
Stämmer, men bodde på Östhammarsgatan, Östermalm? när Karin bodde hos honom.
Citera
2019-09-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Okej, jag kan ha fel. Tråden sväller över alla breddar p.g.a. att ett antal människor valt att förlägga hela sina liv hit, på gott och ont. Så jag kanske inte riktigt har hängt med. Men så länge käringarna inte börjar utväxla kakrecept inom dess ramar, ska jag inte klaga.

Vissa insikter har onekligen Efternamnet, men varför skulle polisen anförtro honom uppgifter som riskerar att motverka deras egna önskemål? Det senare också enligt e08:s uppgifter i tråden.
Hen kanske är en pensionerad polis, eller jobbat på stationen...
Citera
2019-09-30, 23:56
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.T70
Hen kanske är en pensionerad polis, eller jobbat på stationen...
Ja, för all del. Men som direkt springer och läcker i tråden, utan att tjäna en spänn på det?
Citera
2019-09-30, 23:58
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vem bor hon hos under 2019?

Slicka Urban - är hon på en gaybar?
:
Ingen aning, det finns inga uppgifter om det.

HALLÅ!!! Skärp dig! Du får inte bli som trollen SICKLA... SICKLA...
Citera
2019-10-01, 00:04
Medlem
Citat:
Stämmer, men bodde på Östhammarsgatan, Östermalm? när Karin bodde hos honom.

Ligger på Gärdet så nästan Östermalm ja.
Citera
2019-10-01, 00:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Ingen aning, det finns inga uppgifter om det.

HALLÅ!!! Skärp dig! Du får inte bli som trollen SICKLA... SICKLA...
Haha, kunde inte låta bli när jag kollade dagens äventyr i tråden.

Sist var det väl utredaren men det kanske bara var tillfälligt, funderade på hur hennes krets ser ut. Om hon vandrar runt eller är mer stationär periodvis.
Hade hon inte nån skum adress efter hon vräktes från FOs fd lägenhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in