Citat:
Karin Lilja är fortfarande misstänkt som anstiftare till mordförsöker och på inget vis avförd och speciellt inte nu när en person som hon har haft att göra med söks som skytten.Hur vore det om du kom med något relevant istället för trams och förtal? Vi andra försöker ha en diskussion om brottet i allmänhet och anstiftaren (Karin Lilja) i synnerhet. Dina ogrundade påståenden och illa dolda försök att flytta fokus till offret är visserligen komiska, men ändå ganska störande för oss vuxna.
Att påstå att det är spekulationer, scenarion och teorier när man lägger fram det som fakta och dessutom är totalt faktaresistent mot allt som har kommit fram i tråden som är FAKTA då är det illa
SJUKT!När man spekulerar, lägger upp scenarion och teorier så ska det vara många om, kanske, eventuellt, kan det vara så att, troligen, eller i frågeform.
Jag ser inget sånt varken i den huvudlösas eller ogräsets inlägg. Allt läggs fram som fakta och det lurar nya läsare i tråden som inte har följt den och dom blir lurade till att tro på rent nonsens.
Men jag antar att det är det som är meningen med allt nonsens
Hur många gånger ska det behöva upprepas i tråden att HOL inte jobbade för att få vårdnaden om barnen?
Han blev tvungen att ta den och skydda dom mot Karin för annars hade dom blivit satta på LVU.
Sen har vi då lagar som ska skydda barnen och dom ska inte behöva rivas upp från sitt hem så vare sig om det hade varit Karin eller HOL som hade fått besittningsrätt så är det barnens bästa som räknas, och där är inte Karin en person som kan trygga deras tillvaro pga sitt missbruk.
Men det går banne mig inte in i vissas hjärnor... och det upprepas till förbannelse falska påståenden om just detta.
Karin har LOBats tillräckligt många gånger, hennes lögner är väl dokumenterade, hennes domar och andra skrivelser ligger ute i tråden och ändå... det går inte in
Hoppas innerligt på ett snart slut på detta för jag börjar bli jävligt less nu
Att flera ska behöva sitta och rätta alla lögner sida upp och ner är bara helt sjukt.
Och NEJ! Vi är många som gräver och vi hittar inget på HOL som har med mordförsöket att göra som kan vara till hans nackdel i hans privatliv. Men mängder om Karin...
Friska människor förstår vilket helvete HOL har haft med Karin både i slutet när dom var gifta och dom ca 6 åren det har tvistats. Karin har gjort allt för att fördröja allt och dra ut på det.
Det är som någon skrev i går att striden är viktigast för henne. Vad blir nästa strid?
3 dagar efter definitivt avslut när Karin inte kan överklaga längre då skjuts HOL.
Misstänkt? Ja minst sagt och Karin är fortfarande misstänkt för anstiftan.