Citat:
Snart röda dagar. Kanske du har tid att ögna igenom nån regnig dag, även om jag inte tror någon koppling där finns att tyda.
Bjuhr har jag noll koll på och tror inte han är relevant heller, samt vad jag minns om ärenden Ljungman är det ganska fåordiga förundersökningsprotokoll, men gigantiska slaskar.
Lär vara snudd på offtopic att posta i denna tråd, då ingen av oss kan belägga något..
Att Henrik umgåtts med/kring Ljungman förr om åren är med mina verktyg omöjligt att bakspåra.
Jag tror inte många faktiskt vet om det, och jag når absolut inte längre i dagsläget som självvalt oinvigd.
Vi får hoppas att det finns någon på grovabrott som vågar ta ut svängen.
Ljungman släpptes ju första kvartalet 2015. Gissar att han möttes av press av sina tidigare "brottsoffer".
Enda kopplingen jag ser som är skrivbart, är att det var samma år som attackerna mot Henrik började.
Citat:
J*an W*est ger bort två lägenheter till M*ikael L*ljungman som använder dem till att byta till sig B*juhrs lägenhet på Strandvägen.
Det är den svängen som ni relaterar till när ni introducerar dem i tråden här. Men inte ett skit om vad det har med KL och HOL att göra.
Han jobbar annars på bra Mikael för att försöka framstå som en hederlig man. Kristen, politiker, miljökämpe, visionär och jurist.
Från något av hans senare Twitterinlägg:
”Satt i juryn som en representant med 30 års erfarenhet av innovation för Rotary Stockholm Strand i ”Årets innovation” för SM i entreprenörskap UF företagen 2019. Vilken gåva, vilken energi och vilken möjlighet. Jag känner mig kunnigare och villigare att bidra. Mycket att berätta.”
”30 års erfarenhet av innovation” Han har iaf humor Mikael.
Läs inläggen. Stor underhållning. mpljungman
Han har nåt luftslott med ett antal bolag där fru och annan släkt frontar. Mest småpengar. Nåt skit har han för sig men att framställa L*jungman som knarkboss och anstiftare till detta mordförsök är väl helt utan belägg hittills.
Ni kanske kan diskutera det internt tills ni har en vettig grund till tråden.
En postare här verkar väldigt betuttad i KL. En annan väldigt avundsjuk på den framgångsrike och lite strame HOL. Och en tredje är ju helt ute och cyklar hela hela tiden med sina alternativa teorier.
Bra engagemang men det är samtidigt ett jäkla massa dillande, ryggkliande och nonsens här senaste dygnet.
Fram med bevis nu på Ljungmans inblandning och det skumma som inte stämmer med HOL. Börjar nästan bli lite löjligt hörni, eller hur damtjusarn & Co?
Det är den svängen som ni relaterar till när ni introducerar dem i tråden här. Men inte ett skit om vad det har med KL och HOL att göra.
Han jobbar annars på bra Mikael för att försöka framstå som en hederlig man. Kristen, politiker, miljökämpe, visionär och jurist.
Från något av hans senare Twitterinlägg:
”Satt i juryn som en representant med 30 års erfarenhet av innovation för Rotary Stockholm Strand i ”Årets innovation” för SM i entreprenörskap UF företagen 2019. Vilken gåva, vilken energi och vilken möjlighet. Jag känner mig kunnigare och villigare att bidra. Mycket att berätta.”
”30 års erfarenhet av innovation” Han har iaf humor Mikael.
Läs inläggen. Stor underhållning. mpljungman
Han har nåt luftslott med ett antal bolag där fru och annan släkt frontar. Mest småpengar. Nåt skit har han för sig men att framställa L*jungman som knarkboss och anstiftare till detta mordförsök är väl helt utan belägg hittills.
Ni kanske kan diskutera det internt tills ni har en vettig grund till tråden.
En postare här verkar väldigt betuttad i KL. En annan väldigt avundsjuk på den framgångsrike och lite strame HOL. Och en tredje är ju helt ute och cyklar hela hela tiden med sina alternativa teorier.
Bra engagemang men det är samtidigt ett jäkla massa dillande, ryggkliande och nonsens här senaste dygnet.
Fram med bevis nu på Ljungmans inblandning och det skumma som inte stämmer med HOL. Börjar nästan bli lite löjligt hörni, eller hur damtjusarn & Co?
Det finns inga bevis Avel, och jag förstår att det ser löjligt ut när man lyfter in något som ser ut som vilda spekulationer. Motangrepp är berättigat.
Men jag skriver inte inlägg för uppmärksamhets skull, och nu ligger öppningen i tråden iaf, och då är jag nöjd.