Citat:
G*reger?
Ja han kanske varit inne och viftat i tråden också eller via ombud men nån skjutning är han inte skyldig till. Nog bara en fullblodspsykopat som skulle låta skjuta sitt målsägandebiträde. Det och nåt annat klient-relaterat motiv faller på sin orimlighet. Baserat på det vi , polisen, HOL, Tobbe, mfl vet.
Det akuta hotet är och har varit KL.
Är man beredd att ta livet av sina barns far så är man en av de farligaste kvinnor som går lösa i Stockholm(?) just nu.
Jag struntar i om hans yngre kollegor hänger på Flashback eller om de haft anledning att skicka en skrivelse ”hit”.
Det nämndes i för korta ordalag för att du eller jag ska kunna dra någon fullständig slutsats om vad som skett.
Det som jag finner intressant dock är att han misstänkte att KL varit inne och vevat i A$AP-tråden. Han tillägger att det faktum att han figurerat i ”kändis-mål” är en trigger för henne. Vi får anta, du och jag, att han känner henne rätt bra vid det här laget. Borde ha rätt bra koll på hur hon uttrycker sig när hon kritiserar eller smutskastar honom.
Precis som jag skulle känna igen din agenda och linje här om du bytte användarnamn. Och då har vi inte levt ihop i många år som KL och HOL har. Då har man som sagt rätt bra koll på läget.