Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-09-10, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraettkonto
Hej! Du som fått besked om Feast I, hur länge sedan var det du gjorde provet? Undrar hur länge jag behöver vänta.

Det kändes skit för mig också, mina sämsta "grenar" dök upp på provet och mina bästa grenar gjorde inte det, tyvärr...

Liknande tid som S3ssan ovan. Ett par dagar sedan.
Citera
2025-09-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minssc
Liknande tid som S3ssan ovan. Ett par dagar sedan.

Ok tack!
Citera
2025-09-10, 20:20
Medlem
Citat:
Hej! Du som fått besked om Feast I, hur länge sedan var det du gjorde provet? Undrar hur länge jag behöver vänta.

Det kändes skit för mig också, mina sämsta "grenar" dök upp på provet och mina bästa grenar gjorde inte det, tyvärr...

Jag gjorde första datatestet hemma och fick svar dagen efter att jag var välkommen till Stockholm eller Malmö för nästa tester.
Citera
2025-09-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krondammet
Jag gjorde första datatestet hemma och fick svar dagen efter att jag var välkommen till Stockholm eller Malmö för nästa tester.

Det var inte det testet personen frågade om 🙂
Citera
2025-09-11, 09:30
Medlem
Citat:
Hur gick det? Blev du kallad till Feast 1?

Japp så väntar på respons på det nu. Grattis till dig!!
Citera
2025-09-11, 10:05
Medlem
Citat:
Det var inte det testet personen frågade om 🙂

Ah, tolkade det som att "fått besked att du ska göra FEAST 1".
Citera
2025-09-12, 11:28
Medlem
Citat:
Tyckte att Feast 1 gick skit, men fick besked idag att jag gick vidare. Någon som har gjort Feast 2 och kan ge svar på hur mycket svårare Feast 2 är kontra Feast 1? Rätt många som ryker här vad jag har förstått?
Feast 2 är mer styra plan och den delen. Jag tyckte den var jobbig och trodde själv att jag misslyckades med den. Men var tydligen i toppen då dem valde endast dem 20 bästa för intervjun. Så tror alla känner att den är svår
Citera
2025-09-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurris
Feast 2 är mer styra plan och den delen. Jag tyckte den var jobbig och trodde själv att jag misslyckades med den. Men var tydligen i toppen då dem valde endast dem 20 bästa för intervjun. Så tror alla känner att den är svår

Oj, var det bara 20 pers som fick gå på intervju? Hur många kom in på utbildningen då?
Citera
2025-09-14, 20:21
Medlem
Jag har gått vidare från FEAST 1 och förbereder mig på FEAST 2. Är det någon som köpt skytest provpaket för FEAST 2 och kan komma med input på om det är värt?
Citera
2025-09-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omgnoooo
Jag har gått vidare från FEAST 1 och förbereder mig på FEAST 2. Är det någon som köpt skytest provpaket för FEAST 2 och kan komma med input på om det är värt?
Personligen hade jag inte gjort det, när jag gjorde Feast II fick du tydliga instruktioner och tid på dig att bekanta dig med testerna innan dina resultat börjar registreras.
Citera
2025-09-18, 17:44
Medlem
Citat:
Oj, var det bara 20 pers som fick gå på intervju? Hur många kom in på utbildningen då?
yes det året var det 20, men vet dem sa dem kanske skulle kalla några mer om det behövdes. så kanske blev fler efter. men då var det 12 som kom in
Citera
2025-09-18, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omgnoooo
Man blir kanske inte riktigt bättre av att köra skytest, men man blir lite mer bekväm för man är lite mer förbered på vad som kan komma. Jag tycker det var skönt iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in