Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-29, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysteriousMiss
Ne hjälp 😂ser att alla är inne o lurkar halva dagen. Om man inte kommer in ska jag nämna det här som det stressigast man varit med om😂🙈
Haha ja. Jag är i Thailand men har ändå suttit o kollat flera gånger per dag😂
Citera
2024-11-29, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffe2001
Nä inget svar ännu.. även haft kontakt med en annan via instagram, samma där, ren tystnad… finns bara två alternativ, dom är sena och vi får svar nästa vecka (samtal) eller så har de redan valt ut sina 14 antagande och vi får svar nästa vecka (mejl)🤷🏻‍♂️
Aa är rädd för sista. Känns som det, så det blev förra gången så😕 och dem som har kommit in kanske inte går in här för att kolla😂
Citera
2024-11-30, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurris
Aa är rädd för sista. Känns som det, så det blev förra gången så😕 och dem som har kommit in kanske inte går in här för att kolla😂
Ja det är väl risken. Men känns bara som att det kunde ha varit fler som skrivit här?😅 menar när jag skrev första gången 2022 då var det folk som skrev hela tiden och då fick man ju veta om andra fick svar eller ej osv
Citera
2024-12-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calle-K
LFV har skrivit att det var 868 sökande denna omgång till 16 platser. Ca 45 kallades till intervju. Men det kan ju finnas folk som klarat testerna tidigare omgångar som redan varit på intervju och därför inte behövde gå på intervju igen.

Har du fått nått resultat ännu?
Citera
2024-12-02, 13:14
Medlem
Citat:
Har du fått nått resultat ännu?

Tyvärr inget svar.
Citera
2024-12-05, 22:52
Medlem
Ni som genomgått säkerhetsprövningen, ungefär hur lång tid tar hela processen? När kan man andas ut att och veta att man är clearad? 😊
Citera
2024-12-09, 21:28
Medlem
lopituss avatar
Citat:
Ni som genomgått säkerhetsprövningen, ungefär hur lång tid tar hela processen? När kan man andas ut att och veta att man är clearad? 😊

Man kan egentligen inte vara säker för ens man har gjort sin Medical. Säkerhetsprövningen var ingen big deal om man är svensk och inte har utländska kontakter osv.
Citera
2024-12-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lopitus
Man kan egentligen inte vara säker för ens man har gjort sin Medical. Säkerhetsprövningen var ingen big deal om man är svensk och inte har utländska kontakter osv.

Det låter bra, känner bara sån tidspress nu när det är jul emellan, vill ju kunna andas och inte va färdig typ slutet av januari😬
Hur har det gått för dig nu första månaderna? 😊
Citera
2024-12-09, 23:51
Medlem
Citat:
Det låter bra, känner bara sån tidspress nu när det är jul emellan, vill ju kunna andas och inte va färdig typ slutet av januari😬
Hur har det gått för dig nu första månaderna? 😊
Hur många försök tog det dig för att få en plats? 😊
Citera
2024-12-15, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taeyang
Hur många försök tog det dig för att få en plats? 😊
Tog tre eller fyra försök för mig sedan 2022. Var på intervju första gången och nu inför februari intervju igen.
Citera
2024-12-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffe2001
Tog tre eller fyra försök för mig sedan 2022. Var på intervju första gången och nu inför februari intervju igen.

Blev du antagen denna omgång?
Citera
2024-12-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedbanksriddare
Blev du antagen denna omgång?
Ja precis det blev jag äntligen efter två nervösa intervjuer🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto