Citat:
Det var ett väldigt långt sätt att skriva: ”ja absolut, jag är förståndshandikappad”
”In the Philippines, prior to US takeover in 1905, case mortality from smallpox was about 10%. In 1905, following the commencement of systematic vaccination enforced by the US Government, an epidemic occurred where the case mortality ranged from 25% to 50% in different parts of the islands. In 1918-1919 with over 95% of the population vaccinated, the worst epidemic in the Philippine's history occurred resulting in a case mortality of 65%. The highest percentage occurred in the capital Manila, the most thoroughly vaccinated place. The lowest percentage occurred in Mindanao, the least vaccinated place owing to religious prejudices.”
man utrotar alltså ingen sjukdom med vaccin, utan man förvärrar den. man gör folk sjuka.
vacciner existerar, som de giftinjektioner de är.
om du har svårt att förstå det jag skrev tidigare om att sjukdomssymptom är en återspegling av rådande levnadsförhållanden, så vet jag inte hur jag ska förklara det enklare. det borde alltså inte finnas samma sjukdomsmönster idag som för 200 år sedan eftersom vi lever under helt andra omständigheter idag.
man utrotar alltså ingen sjukdom med vaccin, utan man förvärrar den. man gör folk sjuka.
vacciner existerar, som de giftinjektioner de är.
om du har svårt att förstå det jag skrev tidigare om att sjukdomssymptom är en återspegling av rådande levnadsförhållanden, så vet jag inte hur jag ska förklara det enklare. det borde alltså inte finnas samma sjukdomsmönster idag som för 200 år sedan eftersom vi lever under helt andra omständigheter idag.
Du pratar om case mortality, alltså hur många som dör när de väl har blivit infekterade (av vad om det nu inte finns virus?). Anledningen till att man vaccinerar är att färre personer skall insjukna överhuvudtaget.
Noterar förresten att du fortfarande inte svarar på frågan så jag ställer den igen:
Om nu varken virus eller vaccin existerar, var är de miljontals döda i liknande sjukdomsförlopp som borde finnas om din teori stämmer?
.