2023-11-12, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andelslott
Tack och hej från Illuminati, nu är det dags att planera världshistorien för de nästa hundra åren!

Ps. Kan vi få en källa på den där nya tyska virusrättegången tack, inte en tokfrans som babblar utanför domstolen. Vi vet ju redan att den inte bevisar någonting, annars hade Cui Bono förstås babblat om den här i åratal, men det skulle för sakens skull vara bra att se vad det är trams.

Vill du ha nånting från Tv4 eller Expressen eller Fria Tider glöm det. Man försöker bara ignorera detta så mycket som möjligt. Men du fick ju en källa. Här också en liten sammanfattning på engelska https://www.medicdebate.org/node/3367

Det som hände var alltså att domaren frågade kvinnliga polisen om hon kom ihåg incidenten(när hon bötfällde Haberland för att ej burit mask). Hon uppgav då att hon inte kom ihåg. Och så la domaren ner rättegången.

Detta var en besvikelse för Haberland, som givetvis hoppats att få lägga fram sin sak. Hans syfte var ju att visa ovetenskapligheten hos virologin.

Det centrala här är dock att, precis som i mässlingsprocessen, misslyckas den etablerade medicinska vetenskapen(som står bakom smittskydds-lagstiftning i Tyskland, och andra länder) kapitalt att hävda sig när man ställs mot vägen. Man lägger bara ner. Som det står i länken ovan:

Citat:
If the court, the state and others were aware of something they could have used to make a legal example of us regarding our requests for evidence, they certainly would have done so.

Rättegången, som inte blev mycket till rättegång, ägde för övrigt rum i våras. Så det handlar inte om "åratal". Och här ett samtal mellan Haberland och dr Tom Cowan från förra hösten, innan rättegången alltså.

https://www.bitchute.com/video/H59rCgJJ3EuH/
Citera
2023-11-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleuch
Vill du ha nånting från Tv4 eller Expressen eller Fria Tider glöm det. Man försöker bara ignorera detta så mycket som möjligt. Men du fick ju en källa. Här också en liten sammanfattning på engelska https://www.medicdebate.org/node/3367

Det som hände var alltså att domaren frågade kvinnliga polisen om hon kom ihåg incidenten(när hon bötfällde Haberland för att ej burit mask). Hon uppgav då att hon inte kom ihåg. Och så la domaren ner rättegången.

Detta var en besvikelse för Haberland, som givetvis hoppats att få lägga fram sin sak. Hans syfte var ju att visa ovetenskapligheten hos virologin.

Det centrala här är dock att, precis som i mässlingsprocessen, misslyckas den etablerade medicinska vetenskapen(som står bakom smittskydds-lagstiftning i Tyskland, och andra länder) kapitalt att hävda sig när man ställs mot vägen. Man lägger bara ner. Som det står i länken ovan:

Rättegången, som inte blev mycket till rättegång, ägde för övrigt rum i våras. Så det handlar inte om "åratal". Och här ett samtal mellan Haberland och dr Tom Cowan från förra hösten, innan rättegången alltså.

https://www.bitchute.com/video/H59rCgJJ3EuH/

Ja, en källa från en riktig tidning eller TV-kanal vore ju trevligt, men din sammanfattning räcker.

Rättegången handlade alltså om att Haberland hade utsatt andra för obehag och potentiellt fara genom att inte bära mask trots att det är lag på det. En polis (som du av någon anledning specifikt nämner är kvinnlig - varför om jag får fråga?) minns inte detaljerna, och fallet läggs ner. (Rätta mig om jag har fel i någon detalj)

Ok.

HUR I HELA VÄRLDEN SÄGER DET NÅGOT OM EXISTENSEN AV VIRUS??? Du drog tidigare upp ett antal artiklar som du inte läst och säger de var ”hemlighetsfulla”, sedan relaterar du det till en rättegång om ett pucko som inte klarar av att sätta på ett munskydd. Allvarligt? Bara för att en rättshaverist till konspirationspucko hade tur och slapp böter så är det någon slags mystisk sammansvärjning? Är det ditt bevis? Har du en skruv lös eller?
Citera
2023-11-13, 13:53
Medlem
Det senaste RCB avsnittet var riktigt bra!
Då det diskuteras mycket om Virologin (som vid det här laget är ett konstaterat bedrägeri) så kommer här en mycket bra artikel om Polio och dess bakomliggande orsaker, det finns naturligtvis inte något polio virus;

https://www.resistanceprotocols.com/alternative_theories/Polio.pdf
Citera
2023-11-13, 13:56
Medlem
Hur har man bevisat att förgiftade cellkulturer har någonting alls att göra med hur vävnaden funkar i en levande människa?
Förekommer alla dessa giftiga kemikalierna i cellkulturer naturligt i vår kropp?
Detta är endast en modell som saknar verklighetsförankring.
Gifterna i kulturerna dödar cellerna.
Citera
2023-11-13, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetravelisfake
Då det diskuteras mycket om Virologin (som vid det här laget är ett konstaterat bedrägeri) så kommer här en mycket bra artikel om Polio och dess bakomliggande orsaker, det finns naturligtvis inte något polio virus;

https://www.resistanceprotocols.com/alternative_theories/Polio.pdf

Rättning! Det senaste avsnittet av RCB var inte särskilt bra. Gästen är ju lika galen som RCB-panelen och han tycks tro att han kan och vet allt. Ingen trevlig framtoning enligt mig i alla fall.
Citera
2023-11-13, 15:25
Medlem
Jag anser att avsnittet var bra.
Och framtoningen var utan anmärkning.
Citera
2023-11-13, 17:46
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Då det diskuteras mycket om Virologin ]
Instämmer! Det var starkt jobbat av Cui Bono att hitta en person som är mer kokobello än de själva! En prestation. Blev lite pinsamt och jobbit när ni skrev honom på näsan om ööhhh jakt........eeeehhh rovdjur..... ääähhhmmm naturfolk.

Återkommer med en djup analys på min hemsida!
Citera
2023-11-13, 17:48
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knowledgehunger
Rättning! Det senaste avsnittet av RCB var inte särskilt bra. Gästen är ju lika galen som RCB-panelen och han tycks tro att han kan och vet allt. Ingen trevlig framtoning enligt mig i alla fall.
Rättelse ! Han var sju resor värre..... Alltså, "människan är en lång tarm" Kan det bli bättre än så? Måtte hans citat bli klassiska! Undra på att skäggbebisarna i Cui Bono gillar en kille som upprepar "bajs" och "tarm" så många gånger som han gjorde. Blev nog många blöjbyten efteråt.
Citera
2023-11-13, 18:05
Medlem
Ingen har väl missat denna föreläsning med Linda Karlström som föreningen Cui Bono (föreningen som radio Cui Bono är en del av) anordnade?

https://foreningencuibono.se/2022/05/video-fran-foredraget-vaccinationer-med-linda-karlstrom-i-goteborg-den-4e-april-2022/
Citera
2023-11-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ingen har väl missat denna föreläsning med Linda Karlström som föreningen Cui Bono (föreningen som radio Cui Bono är en del av) anordnade?

https://foreningencuibono.se/2022/05/video-fran-foredraget-vaccinationer-med-linda-karlstrom-i-goteborg-den-4e-april-2022/

Jag har följt henne t.o.m.längre än jag följt RCB och har en bestämd uppfattning om henne. Hon är helt känslostyrd och ej öppen för fakta eller att ändra uppfattning. Det var pinsamt hur hon i avsnittet med John Blaid såg upp till honom och hans påståenden som ett facit. Hon har alltid, vad jag sett, hållit med om det alternativmedicinen påstår men ratat skolmedicinen. Det är oseriöst att ha den inställningen när man saknar en relevant utbildning i grunden. Det gäller för övrigt också er andra i podden eller trogna fans.
Citera
2023-11-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knowledgehunger
Jag har följt henne t.o.m.längre än jag följt RCB och har en bestämd uppfattning om henne. Hon är helt känslostyrd och ej öppen för fakta eller att ändra uppfattning. Det var pinsamt hur hon i avsnittet med John Blaid såg upp till honom och hans påståenden som ett facit. Hon har alltid, vad jag sett, hållit med om det alternativmedicinen påstår men ratat skolmedicinen. Det är oseriöst att ha den inställningen när man saknar en relevant utbildning i grunden. Det gäller för övrigt också er andra i podden eller trogna fans.

Det framgår ju tydligt av föreläsningen att hon verkligen är öppen för fakta.
Skolmedicinen (Allopatisk medicin) är ett fundamentalt hoax.
Citera
2023-11-13, 18:35
Medlem
Citat:
Det framgår ju tydligt av föreläsningen att hon verkligen är öppen för fakta.
Skolmedicinen (Allopatisk medicin) är ett fundamentalt hoax.

Ok, det tror jag du är ganska ensam om att tycka. Du baserar förmodligen denna åsikt på en slags generell inställning att alltid tycka illa om och motarbeta den etablerade vetenskapen. Men det spricker alltid när du och andra här får konkreta frågor om förklaringar och referenser. Alltid undanflykter och låg nivå rent språkligt. Istället för att presentera referenser kommer ett garv eller en hånfull kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in