2019-09-25, 21:23
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Ganska säker på att han har pectus excavatum, även kallat trattbröst.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Hate
Camilla har som sagt lagt dumhetsribban på en ny nivå, inte nog att hon polar vidare som ingenting med folk som ljugit henne rakt i ansiktet och skrattat bakom hennes rygg samt verkar tycka att det är helt ok med att Marcello knappt hunnit torka av kuken innan han doppar den i henne, men hon blir alltså arg på personen som berättar hur det ligger till... På vilket sätt är Moggly så skyldig att vara 100% pålitlig mot henne jämfört med dom andra så att han förväntas springa till henne och berätta ögonaböj. Theo gjorde helt rätt både moraliskt och taktiskt när han berättade.

Nästan svårt att tro att det är seriöst, hon måste ju vara en skådespelare med en egen agenda?
Hon ser ju helt uppriven ut i studio paradise. Hon kommer nog aldrig våga lita på någon igen.
Citera
2019-09-25, 21:24
Medlem
Undrar hur det kommer gå för Marro på live dejt emilia bor väl fortfarande kvar hos honom är de tillsammans?
Citera
2019-09-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Kan det förbannade svamphuvudet krullmongolocken Theo åka ut snart? Svintråkig att kolla på, korkad, och ful. Stör mig bara på honom, han är inte det minsta smart. Han lär ryka snarast, vilket jag hoppas.

Påminner om Danny Saucedo på något sätt... korkad men tror han är smart.
Citera
2019-09-25, 23:41
Medlem
Jesper är ett klassiskt short man syndrome-fall.
Citera
2019-09-25, 23:41
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Alltså på riktigt, varför kommenterar inte fler personer denna märkliga uppenbarelse Josies intåg på hotellet? Är det bara jag som står helt handfallen och ser hur alla pojkar i huset svassar runt och ser henne som gudinna trots att hon ser ut som hon gör. Varför?? Är det bara jag som ser en sönderopererad osäker människa som har världens största läppar och världens minsta självtillit? Jag vill att hon ska åka hem till familjen och mysa istället för att "jobba" i Dubai eller liknande, för hennes egen skull. Det önskar jag av hela mitt hjärta. Ingen förjtänar att leva ett liv där man känner att man behöver förstöra sin kropp med så mycket fake fillings så att ser så här onaturligt ut. Ingen, inte för alla dollar i Dubai!
Citera
2019-09-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Alltså på riktigt, varför kommenterar inte fler personer denna märkliga uppenbarelse Josies intåg på hotellet? Är det bara jag som står helt handfallen och ser hur alla pojkar i huset svassar runt och ser henne som gudinna trots att hon ser ut som hon gör. Varför?? Är det bara jag som ser en sönderopererad osäker människa som har världens största läppar och världens minsta självtillit? Jag vill att hon ska åka hem till familjen och mysa istället för att "jobba" i Dubai eller liknande, för hennes egen skull. Det önskar jag av hela mitt hjärta. Ingen förjtänar att leva ett liv där man känner att man behöver förstöra sin kropp med så mycket fake fillings så att ser så här onaturligt ut. Ingen, inte för alla dollar i Dubai!

Tjejen kan ju knappt röra något annat än ögon och mun. Jag gillar inte plast och fattar inte vad dom ser i det på hotellet.

I veckans studio var Helen rätt så jävla skön som hetsade upp Jeppe gång på gång med att avbryta honom. Den killen bör ha fått stryk x antal ggr på krogen med det temperamentet, eller?

Och ja, camilla ser ju helt knäckt ut. Tycker så jävla synd om tjejen, hon må vara rätt lustig men hon förtjänar inte Marcelos och Jeppes skit..
Senast redigerad av RyssHB 2019-09-26 kl. 00:04.
Citera
2019-09-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken

Håller med. Ser ingenting attraktivt med henne. Sen får vi ju också tänka på att det är jävligt lätta killar som är med i PH och Josie är väl exakt i deras smak. Men nej, sjukt oattraktiv är hon och antagligen sjukt osäker innerst inne. Hade sett bättre ut utan alla operationer.
Citera
2019-09-26, 00:31
Medlem
Camilla är en sånn tjej som går på skit om och om igen. Och tar alltid parti för idioten. Hon kommer väl till och med att hitta på en ursäkt för om Teo berättar att Marcelo hade sex med Josie minuten innan hon hade det. Och sen lägga skulden på Teo.

Hon verkar för övrigt velat ha Marcelo innan hon kom in på hotellet, som en trofé. Kan ni tänka er en sådan tjej handskas med ojämlikheten i förorten med den curlingen hon fått? No way. Hon hade dött direkt.
Citera
2019-09-26, 00:49
Bannlyst
Jag tycker Josie är läcker iaf! Helt klart en av de skönaste brudarna där inne och en bonus är ju att hon verkar gilla sex.
Aldrig sett henne på något humör där hon skulle framstå som oattraktiv så förmodligen är hon en jävligt go o trevlig tjej att hänga med.

Sen för o sammafatta senaste avsnittet

Citera
2019-09-26, 00:53
Medlem
Vet någon när Nina kommer in?
Citera
2019-09-26, 02:06
Medlem
kukflashs avatar
Jag tror och hoppas att Jeppe kommer tillbaka, han har blivit headhuntad för denna säsong och produktionen vill ha med honom så långt det bara går.

Kollade på Studio paradise nyss, Camilla ser helt borta ut. Hon har skämt ut sig totalt
Citera
2019-09-26, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag tror och hoppas att Jeppe kommer tillbaka, han har blivit headhuntad för denna säsong och produktionen vill ha med honom så långt det bara går.

Kollade på Studio paradise nyss, Camilla ser helt borta ut. Hon har skämt ut sig totalt
Du behöver knappast oroa dig för att han inte skulle göra det, men får man fråga varför du så gärna vill att han kommer tillbaka? Kan inte se att han tillför så mycket mer än att försöka påverka andra och sedan grina när det går honom emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in