Citat:
Ursprungligen postat av
Snake.Plissken
Alltså på riktigt, varför kommenterar inte fler personer denna märkliga uppenbarelse Josies intåg på hotellet? Är det bara jag som står helt handfallen och ser hur alla pojkar i huset svassar runt och ser henne som gudinna trots att hon ser ut som hon gör. Varför?? Är det bara jag som ser en sönderopererad osäker människa som har världens största läppar och världens minsta självtillit? Jag vill att hon ska åka hem till familjen och mysa istället för att "jobba" i Dubai eller liknande, för hennes egen skull. Det önskar jag av hela mitt hjärta. Ingen förjtänar att leva ett liv där man känner att man behöver förstöra sin kropp med så mycket fake fillings så att ser så här onaturligt ut. Ingen, inte för alla dollar i Dubai!
Tjejen kan ju knappt röra något annat än ögon och mun. Jag gillar inte plast och fattar inte vad dom ser i det på hotellet.
I veckans studio var Helen rätt så jävla skön som hetsade upp Jeppe gång på gång med att avbryta honom. Den killen bör ha fått stryk x antal ggr på krogen med det temperamentet, eller?
Och ja, camilla ser ju helt knäckt ut. Tycker så jävla synd om tjejen, hon må vara rätt lustig men hon förtjänar inte Marcelos och Jeppes skit..