2020-02-21, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Oj jävlar, detta var dåligt, riktig dålig till och med. Utan att ha sett alla säsonger måste ändå detta var det risigaste uppstarten med tjejer. Inte enda enda attraktiv. Och att skicka in gamla deltagare räddar knappast det hela. Den där dvärgliknande saken förresten, vad är det för nåt? Liknar ett troll och pratar riktigt skumt, någon wierd skorrning och med ryskt namn, men ser inte rysk ut.

Hon är Kyrgyz, alltså från Kyrgyzstan. Därför hon ser ut som en asiat men med ryskt namn.
Citera
2020-02-26, 10:44
Medlem
Jag tycker det är fel att gamla deltagare alltid får vara med !
Citera
2020-02-26, 17:17
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattelatte91
Jag tycker det är fel att gamla deltagare alltid får vara med !
Håller med. Roligare med bara nya deltagare.
Apropå roligt och patetiskt, vem fan kom på att Marcus ska kallas Macuze?! Hahaha
Citera
2020-03-25, 19:07
Medlem
Kebabsugers avatar
Antar att ingen har någon koll var eller hur man kan ladda ner äldre avsnitt?
swebits finns ju inte längre
Citera
2020-06-26, 14:04
Medlem
Jesper fick inga cash. Precis vad man trodde om denna Marcelo. Ett litet jävla as som innerst inne inte bryr sig om något annat än sig själv. Dock kommer skuldkänslorna alltid som ett brev på posten, senare i livet...

Apropå Jesper, han hoppas jag verkligen man får se i nån till säsong. Som klippt och skuren för PH.
Citera
2020-06-28, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Jesper fick inga cash. Precis vad man trodde om denna Marcelo. Ett litet jävla as som innerst inne inte bryr sig om något annat än sig själv. Dock kommer skuldkänslorna alltid som ett brev på posten, senare i livet...

Apropå Jesper, han hoppas jag verkligen man får se i nån till säsong. Som klippt och skuren för PH.

Hur vet du det?
Citera
2020-09-27, 11:20
Medlem
Tycker det känns rätt tragiskt när Alexander Cross umgås med 05or och har efterfest med dem. Tror nog att han bjuder på mer saker än bara bärs och sprit. Har han sånt stort bekräftelsebehov så han måste umgås med minderåriga killar? Kan förstå att han inte blivit vidare känd efter sin medverkan i PH, för han verkar ju helt blåst.
Citera
2021-07-26, 18:11
Medlem
Veet nååån om det kommer en nya säsong efter Tobys skandal???saaaknar PH. klaarags
Edlind
Mos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in