2019-10-23, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Vet inte vad du gillar för typ av människor men det låter som du gillar såna som hugger dig i ryggen.

Jeppe är rolig när det går bra för honom, börjar det gå lite dåligt så blir han en tjurig åsna. Adam är ju genuin vilket andra ofta gillar.

PH är ett spel, så länge man spelar regelrätt så skiljer jag på person och spel.

Jeppe har fått några utbrott vilket är barnsligt, typ som att skrika på domaren i en fotbollsmatch. Allt fulspel är dock inom spelets ramar.

En grov tackling på boll som skadar motspelaren är fortfarande en godkänd tackling.

Adam spelar genuin men hans riktiga jag lyser igenom gång på gång.
Citera
2019-10-23, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Alltså är fimpen på riktigt ens. Nyligen börjat kolla på årets säsong och han är ju helt jävla efterbliven 🤣

Någon som vet vad Theo har för ursprung? Kan verkligen inte placera det nånstans

Tjeck, österrikare, polack?
Citera
2019-10-23, 07:39
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Alltså är fimpen på riktigt ens. Nyligen börjat kolla på årets säsong och han är ju helt jävla efterbliven 🤣

Någon som vet vad Theo har för ursprung? Kan verkligen inte placera det nånstans
Kanske retard-Island?

"Ah, jag var ganska bra på allt i skolan faktiskt."

*tre minuter senare*

Vet inte vad en fogsvans är.
Citera
2019-10-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Hela tiden, som han alltid gör mot brudar. Har inga exakta tidpunkter men följde man säsongen kunde man ju tydligt se hur han gång på gång ljög , sårade, höll på med andra osv. De var givetvis inte tillsammans då men jag vill minnas att det var mkt mer seriöst än det med Camilla. Min poäng är iaf att hon blev sårad och ledsen gång på gång på gång men ändå i slutändan gick tillbaka till honom när hon borde backat.

Om det stämmer är det givetvis mkt oskönt av Adam, men vad har du för källa på detta?

Läs även om det tidigare bråket då han tar strypgrepp på Marcelo.
Citera
2019-10-23, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Läs även om det tidigare bråket då han tar strypgrepp på Marcelo.

Har läst det men det har inget med källan på detta att göra. Två separata händelser så bara för att det ena är sant måste ju inte det andra vara det.
Citera
2019-10-23, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Hela tiden, som han alltid gör mot brudar. Har inga exakta tidpunkter men följde man säsongen kunde man ju tydligt se hur han gång på gång ljög , sårade, höll på med andra osv. De var givetvis inte tillsammans då men jag vill minnas att det var mkt mer seriöst än det med Camilla. Min poäng är iaf att hon blev sårad och ledsen gång på gång på gång men ändå i slutändan gick tillbaka till honom när hon borde backat.

Om det stämmer är det givetvis mkt oskönt av Adam, men vad har du för källa på detta?

Här är min källa
https://minfil.com/K0m6Zd8an1/InShot..._100443331_mp4
Citera
2019-10-23, 11:05
Medlem
Har en jäkla rant på gång så vi börjar:

1.Hur kan Theo och fimpen vara så jävla dumma att spela med Marcelo och Jeppe? Fattar dom inte att dom kommer åka ut på det i längden? Hade vart mycket klokare att spela med Adam då alla hade varit mer eller mindre neutrala.

2. Så uppenbart att produktionen inte villa ha kvar ”Adams grupp”. Jag fattar att de kanske vill undvika två pakter men det är ju så uppenbart att allt ska kretsa kring Marcelo och Jeppe.

3. Kan Jeppe bara ta och hålla käften med sitt jävla arrrrrrrribaaaaa. Seriöst. Det är inte kul längre bara jävligt töntigt.

4. Ska det finnas starka killspelare i huset ska det väl fan finnas starka tjejspelare också? Vilka starka spelare av tjejerna är kvar nu? INGA. För alla är så hjärntvättade av Marcelo och Jeppe.

5. Ingen mer rant men måste bara nämna Camilla. Är det bara jag som tror att hon kan lida av borderline?

Tack och hej.
Citera
2019-10-23, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid

Adam spelar genuin men hans riktiga jag lyser igenom gång på gång.

På vilket sätt skiljer sig Adam från Jeppe då? Är det inte Jeppes genuina jag som lyser igenom? Hur kan du skilja på vad som är vad utifrån det vi ser på tv?
Citera
2019-10-23, 13:14
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VBG0521
Här är min källa
https://minfil.com/K0m6Zd8an1/InShot..._100443331_mp4
Skulle inte förvåna mig om det där stämde, och tyckte det var onödigt av Adam att ta upp det inför allihopa på morgonen vid bordet, sånt där tar man mano-a-mano. Men samtidigt måste ju Jesper fatta att hans machoimage gör att ingen kommer tro på honom. Hans sammantagna beteende får en att tro att han är exakt den som skulle börja bråka över en öl, i synnerhet i det läget där han känner att situationen inför parceremonin håller på och glida honom ur händerna.
Citera
2019-10-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawling
Har en jäkla rant på gång så vi börjar:

1.Hur kan Theo och fimpen vara så jävla dumma att spela med Marcelo och Jeppe? Fattar dom inte att dom kommer åka ut på det i längden? Hade vart mycket klokare att spela med Adam då alla hade varit mer eller mindre neutrala.

2. Så uppenbart att produktionen inte villa ha kvar ”Adams grupp”. Jag fattar att de kanske vill undvika två pakter men det är ju så uppenbart att allt ska kretsa kring Marcelo och Jeppe.

3. Kan Jeppe bara ta och hålla käften med sitt jävla arrrrrrrribaaaaa. Seriöst. Det är inte kul längre bara jävligt töntigt.

4. Ska det finnas starka killspelare i huset ska det väl fan finnas starka tjejspelare också? Vilka starka spelare av tjejerna är kvar nu? INGA. För alla är så hjärntvättade av Marcelo och Jeppe.

5. Ingen mer rant men måste bara nämna Camilla. Är det bara jag som tror att hon kan lida av borderline?

Tack och hej.

1. De har ju klarat sig ett tag på det, men jag håller med dig antagligen så tror de att de är smarta och tror att de ska kunna sätta in en dolkstöt i ryggen på jeppe och marro när de vill.

2. Ja märktes från början att allt skulle kretsa runt marre vilket börjar bli tjatigt, men om de vill undvika två pakter var är då spelet som de tjatar om blir det inte mer spännande med två pakter och på så sätt ett mer spännande spel.

3. Ja precis han borde hålla käften på andra punkter också men en tönt är en tönt.

4. Jo man kan ju tycka det, dock ganska roande att nästan alla tror att de själva är bra spelare speciellt när Erica går omkring och tjatar om spelet och att hon är så duktig på det fast hon är så genomskinlig att till och med Theo ser det. Men vi får se vad som händer med Josie kanske är hon en dark horse när det gäller spelet hon har ju fattat att hon inte kan lita på någon och kanske blir det hon som hugger någon av sina "vänner" i ryggen först.

5. Nej du är inte ensam något lider hon av. Å andra sidan så verkar ju alla därinne lida av någon form av diagnos. Nästa säsong kan de döpa om till psykhotell så kan de återigen använda sig av samma deltagare.
Citera
2019-10-23, 13:56
Bannlyst
Fick höra att Amir bögar med någon i huset. Vem?
Citera
2019-10-23, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWTC
Snälla du, Leif gw persson har varit programledare i tv3. Sen är faktiskt Rebecca Steela snygg.

Leif GW är snyggare.
Tur att smaken är som baken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in