2019-09-25, 16:48
Medlem
ollepolle90s avatar
För er som ogillar Dvärgen så rekommenderar jag att kolla på studio paradise, där blossar han upp som aldrig förr, var riktigt gött att kolla på.

För er som är äcklade av Marcelos beteende, så rekommenderar jag er att inte titta på studio ph
Citera
2019-09-25, 16:49
Medlem
Varför är Camilla så svag som person? Trycker ner alla som inte behandlar henne illa, (Theo och actionkillen).

Hatar hon män? Vad är grejen? Hon flippade ur totalt första veckan och skulle ha ut sin partner till varje pris, nu gör hon samma sak mot Theo...?
Citera
2019-09-25, 17:10
Medlem
Nattiskatts avatar
Kan det förbannade svamphuvudet krullmongolocken Theo åka ut snart? Svintråkig att kolla på, korkad, och ful. Stör mig bara på honom, han är inte det minsta smart. Han lär ryka snarast, vilket jag hoppas.
Citera
2019-09-25, 17:10
Medlem
Ace Venturas avatar
Ruggigt trist att de byter ut den kanske ändå mest underhållande karaktären mot två totalt slätstrukna och intetsägande kids.
Senast redigerad av Ace Ventura 2019-09-25 kl. 17:13.
Citera
2019-09-25, 17:12
Medlem
Sällan jag känner behovet av att kommentera, första gången i tråden men jag läser den. Som tjej blir jag halvt skräckslagen av Camillas beteende..ger mig rysningar av obehag!
Annars vill jag bara säga, många jämför Adam med föredettaPHjeppe, euw, Adam har allt, Jeppe ingenting Skämt osido, tycker att Adam har ett skönt spelsätt, och han har definitivt andra attribut på sin sida. Ha en bra kväll allihop!
Citera
2019-09-25, 17:16
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afireinside82
Sällan jag känner behovet av att kommentera, första gången i tråden men jag läser den. Som tjej blir jag halvt skräckslagen av Camillas beteende..ger mig rysningar av obehag!
Annars vill jag bara säga, många jämför Adam med föredettaPHjeppe, euw, Adam har allt, Jeppe ingenting Skämt osido, tycker att Adam har ett skönt spelsätt, och han har definitivt andra attribut på sin sida. Ha en bra kväll allihop!

Adam <3
Citera
2019-09-25, 17:23
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Ruggigt trist att de byter ut den kanske ändå mest underhållande karaktären mot två totalt slätstrukna och intetsägande kids.

Håller helt med, jävla tråkigt det kommer bli. Vad ska de småpojkarna komma med som är så underhållande? Jag börjar fundera på om det verkligen är så dåligt med killar som söker in till ph, eller varför tar produktionen bara in dåliga killar som är tråkiga att kolla på?

Citera
2019-09-25, 17:23
Medlem
Kan bara instämma med förgående, Camillas beteende är så psyko att man blir mörkrädd. Har aldrig förstått vad tjejer ser i Marcelo och efter studio paradise, förstår jag det ännu mindre, vilket äckel!! T.o.m. Jeppe är ett bättre alternativ...
Citera
2019-09-25, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
För er som ogillar Dvärgen så rekommenderar jag att kolla på studio paradise, där blossar han upp som aldrig förr, var riktigt gött att kolla på.

För er som är äcklade av Marcelos beteende, så rekommenderar jag er att inte titta på studio ph

Klart han flippar när mongot sitter o hackar hela tiden. Helen är ju helt verklighetsfrånvänd...
Citera
2019-09-25, 17:45
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Kan det förbannade svamphuvudet krullmongolocken Theo åka ut snart? Svintråkig att kolla på, korkad, och ful. Stör mig bara på honom, han är inte det minsta smart. Han lär ryka snarast, vilket jag hoppas.

Samma här, jag får bara råttvibbar av honom.
Citera
2019-09-25, 17:46
Medlem
Fyfan va produktionen styrde att dom ville få ut en av Marcelo eller Jesper för att de var för starka. De visste att de nya hade klickat med Adam. Ge två nya tjommar immunitet är bara suck och möjligheten att skicka ut en innan.

Säga vad man vill om Jesper men han hade tre tjejer på sin sida och åker ut. Detta efter att de egentligen vunnit tidigare i veckan och skulle suttit säkert.

Vad är det som kommer in? Två pojkar den ena som verkar spela i bortalaget och den andra beter sig som han knaprat benzo och rökt maja sen barnsben.

Tittarsiffrorna kommer dala efter de här.
Citera
2019-09-25, 17:46
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90

Jesper har ju ett sånt oskönt hävdelsebehov att det är läskigt. Det blir väl så när man är 155 cm lång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in