Håller med, bästa säsongen sedan 2013 och Jeppe show. Marcelo och Jesper är sådär sviniga och spelar spelet precis som ideala PH-deltagaren, lite fuskigt med kompisar som varit med förr, men så länge de bjuder på bra tv är jag nöjd.
Har du koll på vart man kan titta/tanka säsong 5 som gick 2013?
Ursäkta, men i denna utfrågning visar de bilder när Camilla rider av Marcello. Har jag missat ett avsnitt eller känner ni igen detta? Får de verkligen visa från avsnitt som ej är sända? https://www.expressen.se/noje/erkann...-inspelningen/
Ursäkta, men i denna utfrågning visar de bilder när Camilla rider av Marcello. Har jag missat ett avsnitt eller känner ni igen detta? Får de verkligen visa från avsnitt som ej är sända? https://www.expressen.se/noje/erkann...-inspelningen/
hon låter så jävla labil när hon pratar
kanske är med i kvällens avsnitt? journalister har väl "presspass" och kan se avsnitten i förväg. kanske inte är världens spoiler men det är sånt som händer ibland, att tidningar spoilar innan det har sänts.
kanske är med i kvällens avsnitt? journalister har väl "presspass" och kan se avsnitten i förväg. kanske inte är världens spoiler men det är sånt som händer ibland, att tidningar spoilar innan det har sänts.
Bara jag som inte förstår varför alla säger att denna säsong är bättre än på länge? menar folk på fb och sociala medier samt folk jag känner. Tycker den har varit rätt tråkig hittills, det enda som hänt är att Camilla blir upprörd över att Marcello inte vill mysa under festen varje kväll, Josie och Nathalie har visat sig osäkra och Helen har sagt något om sitt bajs. Har inte känt att det hänt något riktigt underhållande än öht. Förra säsongen dock, den var bättre än på länge.
"Hihi jag är så klumpig.. hihii nu säger jag dumma saker jag så busig hihihihi!!" Märks att hon gör allt som bolibompa människorna i syncen vill att hon ska säga.
Senast redigerad av Chachi22 2019-09-23 kl. 15:36.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!