Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Jag tycker inte att varken du, jag eller en random busschaufför har med den saken att göra.
Tänk om nån blir kåt av din jeansväst och träskor, skulle du då byta kläder?
Nej självfallet får folk klä sig hur dom vill så länge dom inte gör det i provokativt syfte.
Det ja egentligen mnr är att man kan glömma att klä sig som ett rumänskt gatuluder. Det kmr inte fungera.
Det vi ser idag du och jag med flera, är att kvinnor visar mer och mer. Det finns en gräns för vad som är för mycket...
Det finns ingen anledning till att visa för mycket hud, prostituerade och promiskuösa använder det här tricket, desto mer man visar desto mer vill män ha en. Det handlar om uppmärksamhet, men hur långt är man beredd att gå? Vrf vill man visa så mycket som möjligt?
När vi vet detta så börjar vi fundera, visst det är sexigt att visa hud osv, gå i string på stranden. Men vrf? Vrf gör kvinnor det? Uppmärksamhet?? Dom har inga gränser längre för hur långt dom kan gå, string o bentatuering på stranden så är det klart.
Men vrf? Dom vill ha männens blickar, alla män ska se att dom är sexiga osv. Detta har blivit fel o gått för långt.