2019-07-27, 15:59
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vilken intim del såg du på denna starka kvinna?

Först trodde ja det var helt galet, men såg bilderna o det var ej så farligt. Men håll med om att kvinnor i Sverige idag vill ha uppmärksamhet, det går ut på att visa så mycket som möjligt. Detta förstör kärnfamiljen.
Citera
2019-07-27, 16:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Vet man om detta överhuvudtaget har inträffat i verkligheten?
Citera
2019-07-27, 16:06
Medlem
Kurt1s avatar
Avskeda denna busschaufför!
Citera
2019-07-27, 16:09
Medlem
För några dagar sedan så vittna jag hur två kvinnor i 25 årsåldern satt på en buss i Malmö, med benen helt öppna. Och man kunde bokstavligt se på deras trosor och fitta.

Fanns även små arabiska tjejer bakåt i bussen som fnissa och bara omg titta vilken sharmota hon är osv.

Så ja, jag är inte förvånad att föraren bad henne dra åt helvete. Majoriteten av busschaufförer är utländska i mammö

Men man måste också påpeka att pride festivalen var aktuell under händelsen jag befann mig i. Finns massor av sjuka och sexuell frigjorda människor som tror och tycker att det de gör ska vara helt accepterat och betraktat som vanligt.
Citera
2019-07-27, 16:10
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hon tror att hon blivit utsatt för sexism när hon i själva verket förmodligen blivit utsatt för invandrings effekter

Precis, som om vi västerlänningar är skyldiga till vad deras sexobjekt (som kvinnorna röstar hit, medan de pissar på svenska män).
Citera
2019-07-27, 16:11
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Oavsett nationalitet och oavsett kultur så finns det regler att följa. För samtliga gäller att man inte springer runt halvnaken på stan, inte heller åker man på offentliga bussar eller spårvagnar med trosor och bh. Kvinnor bestämmer inte själva hur de ska gå klädda offentligt. Hur de ska gå klädda i sin privata bostad skiter jag fullständigt i.
Dessa regler givetvis även för män! Inga män kan springa omkring halvnakna på stan med bar överkropp och stringkalsonger.
Bra gjort av chauffören att markera gränser! Han har andra passagerare att tänka på! Så ni som klagar på att han har gjort detta pga egna värderingar får nog tänka om! Han gjorde det för att han respekterar mina värderingar och förmodligen en stor majoritet av landets invånare som inte heller vill ha människor som ser ut som de nyss spelat med i någon billig porrfilm på offentliga rum eller på kollektivtrafiken.
Som sagt, bra gjort av chauffören!

Jag är 100 % svensk och icke-religiös
Citera
2019-07-27, 16:11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Uppmärksamheten är precis det hon ska ge hennes man. Inte random snubbe från gatan. Vrf ge uppmärksamhet sexuellt till någon förutom sin man? Det låter fel eller hur?

Jag tycker inte att varken du, jag eller en random busschaufför har med den saken att göra.
Tänk om nån blir kåt av din jeansväst och träskor, skulle du då byta kläder?
Citera
2019-07-27, 16:17
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Oavsett nationalitet och oavsett kultur så finns det regler att följa. För samtliga gäller att man inte springer runt halvnaken på stan, inte heller åker man på offentliga bussar eller spårvagnar med trosor och bh. Kvinnor bestämmer inte själva hur de ska gå klädda offentligt. Hur de ska gå klädda i sin privata bostad skiter jag fullständigt i.
Dessa regler givetvis även för män! Inga män kan springa omkring halvnakna på stan med bar överkropp och stringkalsonger.
Bra gjort av chauffören att markera gränser! Han har andra passagerare att tänka på! Så ni som klagar på att han har gjort detta pga egna värderingar får nog tänka om! Han gjorde det för att han respekterar mina värderingar och förmodligen en stor majoritet av landets invånare som inte heller vill ha människor som ser ut som de nyss spelat med i någon billig porrfilm på offentliga rum eller på kollektivtrafiken.

Vilka regler pratar om? Kollektivtrafikens, eller är det lagar? Hänvisa gärna till dessa
Citera
2019-07-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson

Sant. Håller med. Är 100 % utländsk och kristen. Men jag skiter i fullständigt hur folk klär sig hemma hos sig, samma sak gäller deras sexuella läggning. Skiter i fullständigt i det så länge de stannar hos dem och utförs hemma hos dem. Men Sverige är sjuk med tanken på hur långt pride skitet gått, känns som hela Sverige är bara pride. Man ser deras flaggor på bussen på jobbet på tv och på gatan. Wtf.
Citera
2019-07-27, 16:20
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Som vanligt ska ni börja tjata om invandrare. Hur vet ni att det inte var en vanlig svensk surgubbe som hade en dålig dag och tog ut sin ilska på den här tjejen?

Är ju inte det roligaste att köra omkring i en stekhet buss hela dagarna.

Med det sagt så är det ju uppenbart att busschauffören gjorde fel utifrån hennes berättelse. Oavsett vilket land han härstammar ifrån.

Eftersom det med all sannolikhet är en muslimsk busschaufför med rötter från Mellanöstern.
Citera
Medlem
stone_sleepers avatar
Otroligt förnedrande att kasta ut någon från bussen på grund av klädseln. Jag skulle bli förbannad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vet man om detta överhuvudtaget har inträffat i verkligheten?

Om busschauffören nekar till att händelsen ägt rum och om inga vittnen träder fram så går det att kolla upp detta med hjälp av bussens övervakningskamera. Men då måste händelsen anmälas för det är bara polisen som får titta på det inspelade materialet om jag förstått saken rätt? Någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in