Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Lirar du på unibet nu? Det var där jag lirade för ett år sedan. Var trevligt och bankade rätt bra men kan inte lira där nu. Har allt för många dåliga associationer med den tiden.

Ja jag kör på unibet, funderar nästan på om 5max kanske passar mig bättre :P.
SS känns jävligt "clean" också just med att det är svenska kronor och säkert, hehe bara känns så jag vet inte... Dock så tror jag att klienten kan suga stenhårt som du säger? vilket är synd
När jag multitablar så gillar jag att se alla borden samtidigt i ögonvrån så att man håller en liten koll på lirarna, för om jag har fattat det rätt så kan man bara ha uppe ett bord i taget på SS?

men man vänjer sig väl antar jag
Anledningen till att jag valde unibet är för att det kändes rätt soft och seriöst och så hittade jag en 60% rakeback deal typ hehe. Älskar att utnyttja alla små saker och ting för att få ut maximalt att det man gör

. Jag rakear typ inte ett shit per månad men det blir ju någon tusenlapp ändå och det är aldrig fel!
Haha pokern börjar gå överstyr för mig nästan har Sömnen halkar efter och jag börjar dagdrömma på lektionerna osv, vi hade en föreläsning och jag satt o tänkte på 5max (LOL jag kommer kunna lira mer kort än på 6max zOMG) Märkte att jag hade suttit typ 12h i sträck 2 dagar o bara nött för några dar sen T_T ska man lugna ner sig eller är det bara att köra på? jag antar att du kanske har vart i samma typ av situation? ^^