2008-05-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Hur är spelet på ss i jämförelse för 1 år sedan?

Några dramatiska förändringar runt nl1000?
På dagtid är det mestadels grindare på de flesta borden. Svårare att hitta idioterna nu än för 1 år sedan men på helger och kvällar är det fortfarande låg klass.
Citera
2008-05-20, 20:18
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachri
På dagtid är det mestadels grindare på de flesta borden. Svårare att hitta idioterna nu än för 1 år sedan men på helger och kvällar är det fortfarande låg klass.
Asså, samtidigt.. Nu vet jag inte vilka nivåer du spelar, men varit in ett par svängar på 2.5/5.0 vid lunchtid och motståndet är otroligt limpfiskigt.

Har själv tyckt att det är konstigt. Liksom bara svenskar, så man tycker ju att de som inte är riktiga lirare borde jobba eller något, med ganska få undantag.

Men det är väl helt enkelt arbetslöshetens förtjänst.
Citera
2008-05-20, 20:46
Medlem
LoLLboLL89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Asså, samtidigt.. Nu vet jag inte vilka nivåer du spelar, men varit in ett par svängar på 2.5/5.0 vid lunchtid och motståndet är otroligt limpfiskigt.

Har själv tyckt att det är konstigt. Liksom bara svenskar, så man tycker ju att de som inte är riktiga lirare borde jobba eller något, med ganska få undantag.

Men det är väl helt enkelt arbetslöshetens förtjänst.

Varför har du valt Svenska spel? vad jag har hört så är det t.ex. ingen rakeback, skulle du inte käna ganska mycket på t.ex. prima med 60% rakeback? Finns det någon annan anledning till att du lirar på ss? tell me
Citera
2008-05-20, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zachri
Jag håller med dig, kört i 1 v nu och motståndet har "tightat" till sig överlag.

Fre/lörd nätterna däremot

En spelare som äger på min nivå verkar vara JHallqvist, finns han här månne
Citera
2008-05-21, 06:33
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoLLboLL89
Varför har du valt Svenska spel? vad jag har hört så är det t.ex. ingen rakeback, skulle du inte käna ganska mycket på t.ex. prima med 60% rakeback? Finns det någon annan anledning till att du lirar på ss? tell me
Var väl lite så att för ett år sen hade jag en någorlunda fet BR som jag slarvade bort på diverse skräp under sommaren och sådär. Sedan var jag sur under hösten och bestämde mig för att skapa en ny BR. Så jag hoppade lite mellan sidor... Det var väl iof iPoker som gick bäst, men ville ändå testa SvS lite mer.

Var ingen snäll förstaperiod kortmässigt, men grejen var att det var så uppenbart att spelarna var brutalt dåliga att jag inte ville ge upp för det. Till fördelarna hör väl:

- 5-max! Love it.
- Spelarna är passiva och kan inte ta kontroll. Älskar det också, för då kan man spela aggressive any-two poker om man vill.

Raken är lägre än på andra sidor, så det motsvarar nog att spela med en okey rakeback.

Gillar inte klienten så mycket, även om jag har vant mig nu, men i övrigt trivs jag hyfsat.
Citera
2008-05-22, 14:16
Medlem
LoLLboLL89s avatar
Skulle någon kunna posta när det multitablas på svenska spel klienten? börjar nästan bli lite sugen :P

Tack på förhand
Citera
2008-05-22, 16:05
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Skulle någon kunna posta när det multitablas på svenska spel klienten? börjar nästan bli lite sugen :P

Tack på förhand
Lirar du på unibet nu? Det var där jag lirade för ett år sedan. Var trevligt och bankade rätt bra men kan inte lira där nu. Har allt för många dåliga associationer med den tiden.
Citera
2008-05-22, 16:22
Medlem
LoLLboLL89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Lirar du på unibet nu? Det var där jag lirade för ett år sedan. Var trevligt och bankade rätt bra men kan inte lira där nu. Har allt för många dåliga associationer med den tiden.

Ja jag kör på unibet, funderar nästan på om 5max kanske passar mig bättre :P.
SS känns jävligt "clean" också just med att det är svenska kronor och säkert, hehe bara känns så jag vet inte... Dock så tror jag att klienten kan suga stenhårt som du säger? vilket är synd

När jag multitablar så gillar jag att se alla borden samtidigt i ögonvrån så att man håller en liten koll på lirarna, för om jag har fattat det rätt så kan man bara ha uppe ett bord i taget på SS? men man vänjer sig väl antar jag

Anledningen till att jag valde unibet är för att det kändes rätt soft och seriöst och så hittade jag en 60% rakeback deal typ hehe. Älskar att utnyttja alla små saker och ting för att få ut maximalt att det man gör . Jag rakear typ inte ett shit per månad men det blir ju någon tusenlapp ändå och det är aldrig fel!

Haha pokern börjar gå överstyr för mig nästan har Sömnen halkar efter och jag börjar dagdrömma på lektionerna osv, vi hade en föreläsning och jag satt o tänkte på 5max (LOL jag kommer kunna lira mer kort än på 6max zOMG) Märkte att jag hade suttit typ 12h i sträck 2 dagar o bara nött för några dar sen T_T ska man lugna ner sig eller är det bara att köra på? jag antar att du kanske har vart i samma typ av situation? ^^
Citera
2008-05-22, 16:22
Medlem
Nebos avatar
Citat:

Tack på förhand

Vill du ha en printscreen eller vad menar du?
Citera
2008-05-22, 16:23
Medlem
LoLLboLL89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebo
Vill du ha en printscreen eller vad menar du?

Ja precis! vore snällt Shit vad trött jag är missar ord i meningar men jag pallar inte sova ^^
Citera
2008-05-22, 16:27
Medlem
Nebos avatar
Citat:
Ja precis! vore snällt Shit vad trött jag är missar ord i meningar men jag pallar inte sova ^^

http://img177.imageshack.us/img177/4826/svssqj3.jpg så ser det ut, du måste ha 1600x1200 som upplösning för att få plats med fyra bord. Går att lägga in ett femte i mitten om man känner för att spela med en del överlapp.
Citera
2008-05-22, 23:46
Medlem
Svenska spel är ju bara skit nuförtiden, grinders till förbannelse!

All poker är på väg att förstöras, är nog snart slut med allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in