Fick 3 AK i rad 1 suited.
KeLLingH [Ek, Kr] Två par, ess och damer Vinst: 44.37
Sen va ju dessa fina lite före sömnen
KeLLingH [Knh, Knr] Triss i knektar Vinst: 378.11
KeLLingH [Ek, Dr] Färg med ess i topp Vinst: 156.49
http://img177.imageshack.us/img177/4826/svssqj3.jpg så ser det ut, du måste ha 1600x1200 som upplösning för att få plats med fyra bord. Går att lägga in ett femte i mitten om man känner för att spela med en del överlapp.
Svenska spel är ju bara skit nuförtiden, grinders till förbannelse!
All poker är på väg att förstöras, är nog snart slut med allt.
Ni är roliga ni. Det var en kille som sa något liknande på SvS 2.5/5.0 igår. Typ "Suck.. Alla som spelar poker idag är så bra. Pengarna går ju bara runt runt.". Jag höll på att smälla av.
Sådär har iof folk hållt på dom 4 år jag spelat poker. Sanningen är dock att nu precis som då går pengar "runt runt" - för säkert 90% av spelarna. Dom flesta vinner inte. Tycker ju bara att någon på just SvS borde vara tyst, eftersom det är så uppebnart att nästan ingen kan någonting.
LoLLboLL89 ,
Jag kör på 1400x900 och fyra bord. Blir överlapp så vill jag ha bra koll måste jag fixa så jag sitter i rätt hörn av borden.
Senast redigerad av Trillske 2008-05-25 kl. 11:15.
Bara jag som inte kommer in just nu? RIKTIGT surt.
Aktuell driftinformation för Svenska Spels Poker
Med start klockan 02.30 den 28/5 uppgraderar Svenska Spel sitt pokerprogram.
Stängningen inleds 02.30 och klockan 03.00 är pokerrummet helt stängt. Någon gång under onsdag eftermiddag räknar vi med att öppna pokern igen.
Har du Norton, Norman eller något annat antivirusprogram?
Se till att svara "OK" när virusprogrammet frågar om du verkligen vill ladda hem Svenska Spels pokerprogram efter uppgraderingen.
I annat fall måste du se till att virusprogrammet är inställt på så sätt att det godkänner Svenska Spels pokerprogramvara.
Allt suger ju, genomskinligt så man inte kan se riktigt vad hur vem när....
1/2, 3/4 pot, vilket underlättar för kassa spelare att betta rätt.
Och menyerna, kassan, spelare osv är ju helt åt helvete nu...
Jävla helvetes rullmeny...