2008-02-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
ehh jag skreva 2 ggr att det var mina sista 500 så jag behövde dom.
Jag kan söäga att svenska spel säger att jag angett ogilitit bank konto och att pengarna kommer stusdsa tillbaka om 3-5 bank dagar.... det suger rätt hårt att bli lijdande av svs som gjort nått fel för det gick inte att över föra till poker kontot. Jag skulle bara spela ett par hands innan champions legue för o prova lite men nu i hälgen är det ManU Tottenham men jag har inte en spänn över inte ens till öl. enra rolia i det här är att arsenal milan slutade lika och jag spelar inte X så jag hade ändå inte betat men man vill ändå ha sina 500 som man äger

Försöker du skämta med din sanslöst dåliga svenska eller? Fan ett av dom mest svårlästa inlägg jag läst på detta forumet.
Citera
2008-02-22, 22:13
Medlem
Pilen du har inget specifikt "pokerkonto" som du kan sätta in pengar på. Du har ett allmänt spelkonto på svenska spel vars saldo du kan använda till alla deras spel, inklusive poker. Det är endast detta konto du kan fylla på med visakort, banköverföringar eller vad det nu må vara.

För att sedan spela poker med pengarna på kontot trycker du på "kassan" i pokerklienten där du kan ange en summa som du vill "överföra till poker" genom att "köpa pokermarker". När du sen stänger ner klienten flyttas pengarna tillbaka till spelkontot vilket som sagt används till alla deras spel.
Senast redigerad av Apatisk 2008-02-22 kl. 23:06.
Citera
2008-02-23, 11:30
Medlem
pilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Försöker du skämta med din sanslöst dåliga svenska eller? Fan ett av dom mest svårlästa inlägg jag läst på detta forumet.

Jag var berusad då så det blev dåligt men jag har sagt tidigare att jag måste skriva i word för det ska bli bra men jag lägger inte ner tiden här på "Poker,spel och dobbel". Jag har svårt att skriva bra. sorrry.

Citat:
Ursprungligen postat av Apatisk
Pilen du har inget specifikt "pokerkonto" som du kan sätta in pengar på. Du har ett allmänt spelkonto på svenska spel vars saldo du kan använda till alla deras spel, inklusive poker. Det är endast detta konto du kan fylla på med visakort, banköverföringar eller vad det nu må vara.

För att sedan spela poker med pengarna på kontot trycker du på "kassan" i pokerklienten där du kan ange en summa som du vill "överföra till poker" genom att "köpa pokermarker". När du sen stänger ner klienten flyttas pengarna tillbaka till spelkontot vilket som sagt används till alla deras spel.

Jag har spelat på svs förut många ggr men aldrig pokern så jag vet att man sätter in pengar och jag hade 500 på mitt svenska spel konto men pokern kunde jag inte lira. O sen då när jag tog ut blev det nått fel så över föringen blir försenad som jag skrev... jaja jag var nog stressad för fotbollen skulle ju börja snart så då tryckte ja för fort för planen var att ta ut pengarna och sätta in dom igen.
Citera
2008-03-03, 19:50
Medlem
pilens avatar
svenska spel lyckades sno mina pengar i 1v men nu har ja börjat gayma lite lite för skulls skoj. Men ja fattar inte en sak?? Va ska man säja om det här?

http://img171.imageshack.us/img171/3682/skilndavz0.png Spelar det roll va man tar?
Det värkar hänsa samma sak på båda då jag provar.
Tack.
Citera
2008-03-03, 21:24
Medlem
Börjar bli dags att ta ut lite nu, ungefär hur lång tid tar det från det att man cashar out till att pengarna trillar in på kontot?
Citera
2008-03-03, 21:40
Medlem
Dreass avatar
Citat:
svenska spel lyckades sno mina pengar i 1v men nu har ja börjat gayma lite lite för skulls skoj. Men ja fattar inte en sak?? Va ska man säja om det här?

http://img171.imageshack.us/img171/3682/skilndavz0.png Spelar det roll va man tar?
Tack.
Ifall du tittar på den övre lägger mig rutan innan någon har höjt så ser du att det står antingen lägger mig/synar eller lägger mig/chekar.
Citera
2008-03-03, 21:50
Medlem
Yohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Börjar bli dags att ta ut lite nu, ungefär hur lång tid tar det från det att man cashar out till att pengarna trillar in på kontot?

1-3 bankdagar
Citera
2008-03-04, 03:04
Medlem
Trillskes avatar
Citat:

Tack.
Den övre, "lägger mig", innebär bara ett val för den pågående bettingrundan. Dvs, kryssar du i den på floppen kommer du automatiskt slänga korten om någon höjer före dig under den bettingrundan, alternativt autochecka om ingen gör det. När turn faller får du ta ett nytt beslut. Alltså en standard "check/fold" knapp som brukar finnas i de flesta klienter.

Den undre, "lägg mig", fortsätter vara kryssad under hela handen, och du får alltså inte ta ett nytt beslut under senare gata om du inte trycker bort det. Brukar saknas på en hel del klienter.

Faktiskt jävligt bra knappar om man vet vad dom gör, men fattar inte vem som bestämde layouten..
Citera
2008-03-04, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoho
1-3 bankdagar

Låter ju bra. Tack så mycket för svaret.
Citera
2008-03-04, 14:55
Medlem
pilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen

skriv rätt bank konto det blir FET STRUL annars
Citera
2008-03-04, 15:06
Medlem
Dude The Rudes avatar
Citat:

Haha, jo det är en god idé att fylla i sitt eget kontonummer
Citera
2008-03-04, 16:11
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:

Tackar ödmjukast för dina genialiska tips.

Hur kan du tänka ut sådana saker förväg? Man blir helt förstummad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in