Måste passa på att fråga här om det är fler som upplever de problem jag gör. Från och till när jag spelar timar jag bara ut, fastän jag foldat/synat/höjt omedelbums när jag fick upp knappen. Detta är fruktansvärt irriterande då jag förlorat ett antal kanonbra händer, som t ex AK spader, floppen A-x-x med två spader, färgen hade kommit på river

. Det sjukaste är att direkt efter att jag timat ut flyttas jag från bordet, och får felmeddelandet "du har suttit ute mer än 10 rundor"

. Jag har spelat både via trådlöst nätverk, och via kabel direkt till kontakten, men samma problem.
Har skrivit flera gånger till SvS support, men får bara svar i stil med "Vi har inga driftstörningar, det är din dator/internet som strular". Konstigt att det bara händer med SvS sa jag då, för jag spelar ju på ett antal andra klienter, som aldrig laggar för mej

. Nån fler som upplevt liknande?