Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Snackat med regs i chatten som pinnat botarna som "mindre bra regs".
Någon som trätt fram än med att de är ner mot botarna?
Själv är jag en ganska dålig spelare men det är slående hur bra det har gått just mot de nicks som nämnts här. Antagligen så är det nybörjare som har fått stå för pengarna.
Det finns ju några på Svenska Spels forum som menar sig förlorat i storleksordningen 150 000 (och vill nu ha pengarna tillbaka

). Man får nog anta att det är sådana som botarna funkar mot.