2012-02-16, 05:15
Medlem
kukhuves avatar
Va fan är för fel på den här skiten?! träffar inte ett jävla skit, har spelat på dom flesta klienterna men den här skiten slår allt, droppen gick när jag var som mest tiltat och får AK och så klart ska en mupp syna min re-raise med 7 6o, jag träffar förstårs ingenting, medan han träffar kåk, va i h*?
Enda handen jag träffa som jag minns va AJ, träffa A på floppen, blir helt lyrisk, men så klart har han träffat triss.
svenska spel riggat: check!

Förövrigt är det väldigt konstiga spelare där, fast man rerisar stort så går inte bara en utan flera stycken med random kort med bara för att jävlas. MUPPAR!
Citera
2012-02-16, 08:29
Medlem
Tagelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukhuve
Va fan är för fel på den här skiten?! träffar inte ett jävla skit, har spelat på dom flesta klienterna men den här skiten slår allt, droppen gick när jag var som mest tiltat och får AK och så klart ska en mupp syna min re-raise med 7 6o, jag träffar förstårs ingenting, medan han träffar kåk, va i h*?
Enda handen jag träffa som jag minns va AJ, träffa A på floppen, blir helt lyrisk, men så klart har han träffat triss.

Förövrigt är det väldigt konstiga spelare där, fast man rerisar stort så går inte bara en utan flera stycken med random kort med bara för att jävlas. MUPPAR!

Nu råkade jag ut för något liknande på Pokerstars då jag har QQ på hand och min motståndare har K7 trots rätt rejäl raise innan flopp så hänger han med (K7?) på floppen kommer QK och nånting ovidkommande och vederbörande går All in. Och så kommer K7 på turn och river. Man blir trött.

Men hursomhelst så är det vanligare att folk spelar tämligen vilt på Svs. På andra sajter så är det 2 eller möjligen 3 spelare som går till showdown medan man på Svs kan ha 4-5 spelare som går hela vägen. Klart att nåt nöt hittar av otroliga händer då. Därav det sega ryktet om rigg.
Citera
2012-02-16, 14:24
Bannlyst
Citat:

Men din jävla pajas.
AK vs 76 = 60-40%

Värdelösa jävla pajasråtta, seriöst det som tiltar mig mest är att komma in på denna siten och läsa om alla jävla värdelösa idioter på poker som måste skylla ifrån sig på att allt är riggad istället för att inse att ni suger kuk
Citera
2012-02-16, 17:00
Medlem
kukhuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umadbraah
Men din jävla pajas.
AK vs 76 = 60-40%

Värdelösa jävla pajasråtta, seriöst det som tiltar mig mest är att komma in på denna siten och läsa om alla jävla värdelösa idioter på poker som måste skylla ifrån sig på att allt är riggad istället för att inse att ni suger kuk

OJ nu tar du i gubben, jag skulle vilja ge dig en omgång din fitta, det är väldig kränkande ord du skriver.
Senast redigerad av kukhuve 2012-02-16 kl. 17:25.
Citera
2012-02-16, 19:09
Bannlyst
Citat:
OJ nu tar du i gubben, jag skulle vilja ge dig en omgång din fitta, det är väldig kränkande ord du skriver.
Kan höra av mig den 12e april, vi kan ta ett pokergame i halvtid
Citera
2012-02-18, 01:34
Medlem
pulverhonungs avatar
Är det värt att ta ut 25$ från pokerstars för att testa på svs just pga all fisk? Kommer spela på cg på allra lägsta nivån (vilken nivå är det?) Eller kan jag spela högre än lägsta med 25$?
Citera
2012-02-18, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Är det värt att ta ut 25$ från pokerstars för att testa på svs just pga all fisk? Kommer spela på cg på allra lägsta nivån (vilken nivå är det?) Eller kan jag spela högre än lägsta med 25$?

Är det värt att ställa en fråga om hur man bör fördela sina 170kr?

Svårt att logga in på svs själv och titta vad som är lägsta nivån?

Men NEJ, det är inte värt det då du själv obv kommer bli en av alla fiskar.

Gör något åt dit tragiska liv istället så kan du både behålla din stora starsrulle och samtidigt sätta in en slant på svs.

Men det är fredag, så jag ska vara snäll idag, alla kan inte hjälpa dom är idioter, dina pengar räcker till drygt 3 100bb inköp på lägsta borden, MEN svs kör med 200bb bord så igentligen räcker dom bara till 1.7 inköp...så då är vi där åter igen, skaffa ett liv.
Citera
2012-02-18, 04:04
Bannlyst
Nja, det finns ju NL20 bord om man har ett nytt konto.
Men annars har MeIsMe rätt i det mesta han säger.

Om du seriöst undrar om du ska spela högre än lägsta nivån med 120kr så är du en fisk och kommer säkert trivas
Citera
2012-02-18, 20:28
Medlem
Tagelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung

Det finns en nybörjarnivå som man bara får spela på de första sex månaderna. Där går det inte att misslyckas. Där är 20kr som gäller.
Citera
2012-02-18, 21:17
Medlem
Några FB:are som spelar 6-max och/eller 5-max 0.50/1?

Började med att spela några hundra händer i går kväll. Tänkt köra lite framöver.
Citera
2012-02-18, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Några FB:are som spelar 6-max och/eller 5-max 0.50/1?

Började med att spela några hundra händer i går kväll. Tänkt köra lite framöver.
Jag satte in 500:- för 2 dagar sedan och har lirat .25/.5 och nu är rullen 1000:- så tar nog lite småskott på .5/1 när rullen når ~1,5k
Citera
2012-02-18, 22:52
Medlem
Spelade på tok för många potter i går så plusade bara svagt trots att jag plockade en del större potter. Vill med samvete kunna driva upp dem.

Wiii. Vann pott på 365 SEK nu när jag skrev detta.

Jävligt skönt att sitta på nötfärgdraget samt toppar och veta att motspelaren är ute efter samma färg.
Senast redigerad av narcissist_ 2012-02-18 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in