2019-07-24, 19:26
Medlem
moralhoras avatar
Laddade upp en printscreen av förhöret här:

https://imgur.com/a/D6Q1ORa
Citera
2019-07-24, 19:27
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borrmaskin124
Han är en man i 40-årsåldern. Det är ingen hemlighet att de ofta ballar ur och försöker leva som en 20-åring igen. Just den här snubben tog det lite väl långt, men de bakomliggande orsakerna är samma som hos alla andra män.

Jasså? Detta har jag missat, har själv aldrig märkt av något sådant, men det kanske kan stämma på en del. Medelålderskris har jag hört talas om dock, är det detta som du syftar på månne?
Citera
2019-07-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Laddade upp en printscreen av förhöret här:

https://imgur.com/a/D6Q1ORa

Tjusigt!
Han tog hennes oskuld. Den här tjejen var helt ny för såna här aktiviteter. Fy fan.
Senast redigerad av Picasso2 2019-07-24 kl. 19:31.
Citera
2019-07-24, 19:29
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masaq
Det är ingen invandringskritik utan ren rasism du spytt ur dig som visar hur obildad du är i ditt sätt att tänka och yttra dig och här häver du ur dig massa vidrigt förtal när argumenten inte duger, hon är 15 år och uppenbart inte pre pubertal, lämna bara denna tråd istället då om du inte kan acceptera att pedofil innebär pre pubertal

Vad har min rasism med trådens ämne att göra? Har du sett bilder på henne, kropp som en tolvårig flicka, helr klart pre pubertal (Eller hur var det nu ni peddos hävdar, ålder är bara en siffra?) I det här fallet är det en tolvåring i en femtonårings kropp. Jag har postat fakta, vetenskapliga fakta, du postar dina åsikter, Fakta > Personliga åsikter. Vad tror du väger tyngre? Du är pedofil, inget förtal utan baserat på dina åsikter.
Citera
2019-07-24, 19:30
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Inget funkar för mig

https://vmatrix1.brevardclerk.us/beca/name_search.cfm

1) Klicka i Accept och tryck Submit
2) Tryck på knappen "General Public Court Records Search"
3) Fyll i Olsson i fältet Last Name
4) Välj 07/01/2019 för "From:", låt "To:" stå kvar på dagens datum
5) Kryssa i "Case Categories Select/Unselect All" så att det blir checkboxar i alla rutor
6) Tryck Search
7) Vårt fall är det sista i listan, klicka på den blåa länken med Case Number
8) Nu får du en lista med alla dokument, klicka på den gula "kopierings-ikonen" så öppnas respektive dokument. Den klickbara ikonen finns längst till vänster (i View-kolumnen)
Senast redigerad av lm5711 2019-07-24 kl. 19:41.
Citera
2019-07-24, 19:31
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Jasså? Detta har jag missat, har själv aldrig märkt av något sådant, men det kanske kan stämma på en del. Medelålderskris har jag hört talas om dock, är det detta som du syftar på månne?

Brukar man inte få en medelålderskris runt 40-årsåldern? Är det inte samma sak?
Citera
2019-07-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
https://vmatrix1.brevardclerk.us/beca/name_search.cfm

1) Klicka i Accept och tryck Submit
2) Tryck på knappen "General Public Court Records Search"
3) Fyll i Olsson i fältet Last Name
4) Välj 07/01/2019 för "From:", låt "To:" stå kvar på dagens datum
5) Kryssa i "Case Categories Select/Unselect All" så att det blir checkboxar i alla rutor
6) Tryck Search
7) Vårt fall är det sista i listan, klicka på den blåa länken med Case Number
8) Nu får du en lista med alla dokument, klicka på den gula "kopierings-ikonen" så öppnas respektive dokument
Du är fantastisk. Skall bli intressant att läsa. Håller på med print screen-länken nu.
Citera
2019-07-24, 19:41
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Jag tror det är så enkelt som att han råkade på henne av en slump på nätet bara och de föll för varandra.

Ha ha! Den var ändå bäst! Passar inte riktigt in på beskrivningen av grooming dock. Oh, dessa stackars män där ute på nätet, gubbar i övre medelåldern, alldeles attackerade av alla dessa små fjortisbrudar, ja de kan inte ha det lätt stackarna.
Senast redigerad av Ajara 2019-07-24 kl. 19:46.
Citera
2019-07-24, 19:41
Medlem
Citat:
Brukar man inte få en medelålderskris runt 40-årsåldern? Är det inte samma sak?
Fast medelålderskris innefattar vanligtvis att man kanske vill skiljas från partnern man haft i 15 år inte att man vill ha sex med underåriga
Citera
2019-07-24, 19:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ja, han hade behövt all hjälp han kunde få av en tolk. Skulle kunna göra en sketch av det:

Skådisen: "Jag har odlat kontakten med henne över Internet"
Tolken: "I am innocent"

Skådisen: "Jag åkte hit för att ha sex med henne"
Tolken: "I need a lawyer"

Skådisen: "Vi började med lite petting på hotellet"
Tolken: "I really need a lawyer!"

Skådisen: "Sen bonkade jag på henne fyra gånger"
Tolken: "LAWYER! NOW!!!" (tolken brottar ner skådisen på golvet och tejpar för munnen på honom)

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hehe precis. Har snackats om tidigare i tråden men förmodligen är han så flummig (möjligen psykisk sjuk med tanke på sitt foto över sina piller) att detta var ju helt normalt så att poliserna skulle fatta att de två var kära och låta dom återgå till sitt sex.
Hehe...

Man kan undra hur pårökt han var, innan och under gripandet? Inte alls eller nyligen hög? En pårökthet i någon grad skulle kunna förklara en del i hans något märkligt ärliga erkännande...
Citera
2019-07-24, 19:44
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fast medelålderskris innefattar vanligtvis att man kanske vill skiljas från partnern man haft i 15 år inte att man vill ha sex med underåriga

Nej, det får vi inte hoppas.

Det var detta jag höll med om:

Citat:
Ursprungligen postat av Borrmaskin124
Han är en man i 40-årsåldern. Det är ingen hemlighet att de ofta ballar ur och försöker leva som en 20-åring igen. Just den här snubben tog det lite väl långt, men de bakomliggande orsakerna är samma som hos alla andra män.

Dvs att i en medelålderskris så skiljer man sig, köper en sportbil, och jagar 20-åriga tjejer.

Den här snubben har helt uppenbarligen en hel järnhandel med skruvar lösa.
Citera
2019-07-24, 19:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Ha ha! Den var ändå bäst! Passar inte riktigt in på beskrivningen av grooming dock. Brukar väl vara tvärt om. Oh, dessa stackars män där ute på nätet, gubbar i övre medelåldern, alldeles attackerade av alla dessa små fjortisbrudar, ja de kan inte ha det lätt stackarna.

I USA har de dock det inte lätt. Alla dessa fjortisbrudar som kan ger dom finkan är för det mesta inte ens fjortisbrudar! Där kan ju polisen (och andra) sätta dit folk bara att spela att de är icke lovligt byte.

De brukar få ett par år att ens försöka få en låtsas fjortisbrud (eller pojk) så detta ser ingen vidare ut för Dramaten-stjärnan.
Senast redigerad av Zaedrews 2019-07-24 kl. 19:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in