2018-11-07, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.j.simpson
Tack
Hej oj simpson! Vad har du för tankar gällande uniq? Ska nämligen snart göra testerma o undrar om man behöver förbereda sig imför uniq? Kram
Citera
2018-11-07, 18:32
Medlem
Grattis till alla som klarat sig hela vägen, själv åkte jag ut på psykolgen för ett par veckor sedan.
Så får bli att slänga in en ny ansökan och testa en tredje gång innan man lägger ner.
Känns som man vet varför man inte klarade sig hos psykologen iaf.
Att man kommer in på andra försöket är ju inget ovanligt men är det någon som kommit i med tre eller fler försök?
Citera
2018-11-07, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adam.Bo11
Grattis till alla som klarat sig hela vägen, själv åkte jag ut på psykolgen för ett par veckor sedan.
Så får bli att slänga in en ny ansökan och testa en tredje gång innan man lägger ner.
Känns som man vet varför man inte klarade sig hos psykologen iaf.
Att man kommer in på andra försöket är ju inget ovanligt men är det någon som kommit i med tre eller fler försök?
Varför åkte du hos psykologen tror du?
Citera
2018-11-07, 20:06
Medlem
Hej! Vet att det är flera som kommer in efter några försök. Har dock lite frågor kring det.
Om man rykt hos psykologen, vad är chanserna på att lyckas komma in vid nästa antagningsperiod?

När jag var klar hos psykologen var jag väldigt nöjd. Hela samtalet var i ett och fick ett leende här och var.
I väntan på svaret förberede jag mig psykiskt för drogtest och vidare säkerhetsprövning, till att bli inkallad av en annan psykolog för att få besked om att jag inte gått vidare.
Tung smäll, skrattade lite chockerande när jag fick beskedet.

Jag kommer söka igen, definitivt. Men frågan är om man ska vänta ett tag eller bara köra på?
Erfarenheter?
Citera
2018-11-08, 05:18
Medlem
Citat:
Ja men högskoleprovet blev min garanti.

Jag har varit ärlig med allt, finns inget jag dolt. Men jag tycker det är ett överbeyald yrke och många pratar om ödmjukhet och sånt där skitsnack men ingen som har det ändå.

Vänta du tills du är färdig och jobbat ett par år, tror din åsikt ändrar sig lite angående lönen😊
Citera
2018-11-08, 11:58
Medlem
Någon som vet när eventuella negativa besked ang antagning vt19 brukar dimpa ner i brevlådan? Samtidigt som positiva beskeden eller innan det?
Citera
2018-11-08, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texmex211
Någon som vet när eventuella negativa besked ang antagning vt19 brukar dimpa ner i brevlådan? Samtidigt som positiva beskeden eller innan det?
Jag tolkar det som att alla besked skickas ut med start den 12 december. Även de negativa beskeden.

Däremot om man misslyckats på drogtestet så bör man ha fått reda på det tidigare.
Citera
2018-11-08, 12:14
Medlem
Nån som har testat jobtestpreps förberedelsekurs inför uniq?
Citera
2018-11-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robb11
Vänta du tills du är färdig och jobbat ett par år, tror din åsikt ändrar sig lite angående lönen😊

Jag säger bara.....håll käften och acceptera din lön och din löneförhöjning.

Lite dryg sådär på morgonkvisten
Citera
2018-11-08, 12:58
Medlem
Citat:
Jag säger bara.....håll käften och acceptera din lön och din löneförhöjning.

Lite dryg sådär på morgonkvisten
Oj simpson, hur förbereder man sig inför uniq? Har du testat https://www.jobtestprep.se/polisutbi...egavningstest/
Citera
2018-11-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Oj simpson, hur förbereder man sig inför uniq? Har du testat https://www.jobtestprep.se/polisutbi...egavningstest/

Se till och bara utvilad. Lycka till.
Citera
2018-11-08, 20:21
Medlem
Citat:
Jag har mina åsikter, och det verkar som om vissa har svårt att respektera ens åsikter. Alla måste inte eller bör inte tycka att poliser får för lite betalt, man får faktiskt ha sin egen åsikt. Yttrandefrihet kallad det för er som inte hängt med. Viktigt och känna till om man ska jobba som polis.

Om du tror att "yttrandefrihet" innebär att alla ska respekteras för att de slänger sig med helt ogrundade påståenden, bara för att man "tycker" si eller så har du gravt missuppfattat vad det faktiskt är för något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in