Citat:
Ursprungligen postat av
Texmex211
Otur för dig, dom tar bara hänsyn till gymnasiala meritvärdet vid antagningen. Högskolepoäng/prov osv spelar ingen roll.. (vad jag hört ifrån alla i stort sett)
Sen om det nu är så jävla överbetalt och blabla varför i hela fridens namn vill du bli polis om de är ett sånt jävla pissyrke??
Skärp dig och väx upp ditt förbannade troll
Högskoleprovet räknas vid urvalet för att göra testerna, det är redan bekräftad. Sen för skolplats och aspirant är det nog så att endast meritvärde räknas.
Har inte sagt att det är ett pissyrke, det är ett överbetad yrke, det innebär tvärtemot det du påstår, du får för mycket för vad du förtjänar för att göra det enklare. Men du säkert en sån som inte kan tänka klart kär du blir irriterad så man måste förklara för dig så som man förklarar för en fem årig.
Jag har mina åsikter, och det verkar som om vissa har svårt att respektera ens åsikter. Alla måste inte eller bör inte tycka att poliser får för lite betalt, man får faktiskt ha sin egen åsikt. Yttrandefrihet kallad det för er som inte hängt med. Viktigt och känna till om man ska jobba som polis.