Citat:
Ursprungligen postat av
asdfghjklzxcvbnm
För att vara någon skiter i klubben liverpool så verkar du se väldigt många matcher och diskutera dem. Var och varannat inlägg i både matchtråd och andra trådar handlar om liverpool. Du startar tillochmed egna trådar för att diskutera dem. Du verkar helt besatt av dem.
Och du tog på dig dumstruten förra säsongen när dina profetior om att liverpool skulle vinna i januari? Även en blind höna hittar rätt ibland. Inget är klart förens det är klart men som erik niva sa igår. Chansen är någon promille.
Får se hur resten av säsongen utvecklar sig men svårt och se detta liverpool vara ännu bättre än det city laget även om dem skulle slå poängrekordet. Enligt mig iallafall. Man city dominerade sina motståndare på ett annat sätt. Liverpool känns mer som en stabil maskin som bara ångar på. 106 mål. Tror dem hade 79 i målskillnad då city. Som sagt en del av säsongen kvar men om man fortsätter på samma spår liverpool ser jag inte dem komma upp i den målskillnaden och dominansen. Plus då att city tog den inhemska trippeln om man tittar utanför ligaspelet. Ligacupen är redan bränd. Men visst kan man göra något i CL igen så.
Du kan ju inte direkt påstå att jag var långt borta i min åsikt och profetia iaf. Jag Har följt PL slaviskt i 15,16 år så jag vet vad jag snackar om. I år är det ju klart sedan länge.
Jag kan hålla med dig om att Liverpool inte dominerar motståndet på samma sätt som City gjorde men de krossar lagen på annat sätt och poängen rullar likt förbannat in.