Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Wolves kommer att ta slut pa Liverpools obesegrade svit pa torsdag, da kommer erat PL trophy bara att vara en vanlig standard sak.
Ha kul i att dromma om ngt som ebart Arsenal har klarat av

Detta, kära forum-läsare, är en livrädd Arsenal-supporter.
Rädd att Arsenals största bedrift, som är 16 år bak i tiden, ska slås av ett lag som än så länge kör över Gunners poängmässigt. Arsenal hade 7 kryss efter 22 matcher, Liverpool har som bekant endast ett.
Lyssna nu, Arsenal-supporter. Jag förstår att det känns jobbigt att ditt lags bästa prestation är i fara att slås. Jag förstår att det känns jobbigt att leva med tanken att Liverpool anno 19/20 är bättre än Arsenal 03/04 (det är de, rent faktamässigt - fotbollen är mycket bättre nu än då.) Jag förstår att ett av få ljustecken i modern historia - vi har i alla fall haft en obesegrad säsong - kan släckas.
Men. Om du lyssnar noga. Riktigt noga. Så här du det bekanta ljudet av att ingen bryr sig ett skit. Om dina känslor eller en invincibles-säsong. Det enda som spelar någon roll för de flesta Liverpool-supportrar är titeln. Resten är grädde på toppen - fint att ha, men kvittar i det långa loppet.
Förlust mot Wolves - i don’t give two shits. Titeln ska till Liverpool. All that mattets.