2020-07-01, 23:40
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Chelski losar också..strålande resultat för oss.

Vi måste fortsätta att vinna,next up Arsenal på Lördag.

Vi spelar Chelsea i sista omgången.Förhoppningen är att vi är max två poäng efter vid det tillfället.

Leicester spelar emot United samtidigt.Det kan bli en riktig Champions League rysare alltsammans.

UTW!

Hur blev du supporter till Wolves?
Citera
2020-07-02, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Hur blev du supporter till Wolves?

Tipsextra.
21 Januari 1978..snö på planen,spel med röd boll.
Kenny Hibbitt scorade två mål.
Det var det,det.
Citera
2020-07-02, 02:10
Medlem
Citat:
Pengarna har styrt sedan långt över hundra år. Det är en helt ointressant diskussion. Så jag håller med dig.
Det finns rena pengar och smutsiga pengar. Stor skillnad.
Citera
2020-07-02, 02:11
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Tipsextra.
21 Januari 1978..snö på planen,spel med röd boll.
Kenny Hibbitt scorade två mål.
Det var det,det.

Vi har alla vår bandwagon-tillfällen. Själv hakade jag på Southampton i vuxen ålder tack vare Le Tissier.

Låt oss hoppas att ditt lag kan nå framgång i framtiden.
Citera
2020-07-02, 02:12
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Det finns rena pengar och smutsiga pengar. Stor skillnad.

Jo, men vissa lag har ändå alltid haft fördelar.
Citera
2020-07-02, 07:46
Medlem
Citat:

Vi har alla vår bandwagon-tillfällen. Själv hakade jag på Southampton i vuxen ålder tack vare Le Tissier.

Låt oss hoppas att ditt lag kan nå framgång i framtiden.

Underbar spelare.Matt Le Tissier.
Liksom vår ikon Steve Bull en klasspelare och enklubbsman.
Sådana som Bull och Le Tissier görs knappast längre.

Angående pengar så har jag som Wolves supporter prövat på allt.
Att inte ha någon potta att pissa i prövade vi på i mitten av åttiotalet då klubben rasade från division ett till division fyra och var någon minut från konkurs och utplåning.
Detta rekommenderas icke.Sedan har vi haft engelska ägare utan möjlighet och/eller villighet att finansiera verksamheten på sådant sätt att vi kunnat återta vår historiska position som en etablerad klubb i den högsta divisionen.Till sist kom Fosun och därefter så har resultaten pekat spikrakt uppåt.

Wolves har dock inte spenderat några jättesummor a la Chelsea eller Manchesterklubb till exempel.
Vi går dessutom stadigt plus i resultaträkningen nu..så vi har skött detta bättre än många andra klubbar.

De alltför stora pengarna är ett globalt problem inom toppfotbollen,men det är vad det är.
Den som tror att man har en janne utan stora pengar i ryggen idag,lever inte i verkligheten.
Det gäller för Wolves som för andra.
Citera
2020-07-02, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Vad tror United-fansen, kan det här bli kanon? Tar ni detta? Med "tar" menar jag CL-plats.
Svårt att säga, det ser onekligen just nu lovande ut. 2 resp 3 poäng upp och vi möter bägge lagen i näst sista och sista matcherna. Så möjligheten att sluta trea i ligan är högst realistisk men det återstår att göra det med. Uniteds stora problem än så länge är att sätta tempo på bollen och inte behöva nöta ner 10 man vilket det fortfarande är alldeles för ofta mot "sämre" lag. Så försiktigt optimistisk

Bruno framförallt är den katalysatorn detta lag behövde, Hans kvaliteer offensivt och inställning i work ethic är så jävla underbara att se. Typ en sådan extrem wake-up call till Pogba att man kan både vara stjärnan offensivt men ändå lagspelare.
Citera
2020-07-02, 10:51
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
I kväll så hejar jag faktiskt på Man United.. hoppas de sätter Brighton och Muapay på plats.

Vrf detta hat mot Maupay från er Arsenal supportrar? Tkr att i denna kontaktsport så gjorde han inte mer än att ge bort en korrekt tilldömd frispark, blev inte ens gult.
Citera
2020-07-02, 13:30
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Vrf detta hat mot Maupay från er Arsenal supportrar? Tkr att i denna kontaktsport så gjorde han inte mer än att ge bort en korrekt tilldömd frispark, blev inte ens gult.

Jag är Arsenalsupporter och struntar fullständigt i Maupay. Det var en onödig satsning, men ren otur att Leno blev skadad. Shit happens.
Citera
2020-07-02, 13:36
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Svårt att säga, det ser onekligen just nu lovande ut. 2 resp 3 poäng upp och vi möter bägge lagen i näst sista och sista matcherna. Så möjligheten att sluta trea i ligan är högst realistisk men det återstår att göra det med. Uniteds stora problem än så länge är att sätta tempo på bollen och inte behöva nöta ner 10 man vilket det fortfarande är alldeles för ofta mot "sämre" lag. Så försiktigt optimistisk

Bruno framförallt är den katalysatorn detta lag behövde, Hans kvaliteer offensivt och inställning i work ethic är så jävla underbara att se. Typ en sådan extrem wake-up call till Pogba att man kan både vara stjärnan offensivt men ändå lagspelare.

Resultaten igår borde ge blodad tand. Känns som att det blir Liverpool, City, Chelsea och United som tar topp 4. Leicester, Wolves, Arsenal och Spurs får göra upp om femteplatsen som potentiellt kan ge CL. Vore olyckligt ur Liverpool-perspektiv, ju längre Uniteds ökenvandring pågår desto bättre Men förstår att man som United-supporter har lite optimism för framtiden just nu!

Citat:

Tror inte man ska ta den Arsenal-supporter som du citerade som särskilt representativ för Arsenal-supportrar i allmänhet.

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag är Arsenalsupporter och struntar fullständigt i Maupay. Det var en onödig satsning, men ren otur att Leno blev skadad. Shit happens.

Case and point.
Citera
2020-07-02, 14:19
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777

Givetvis så finns det ju sunda åsikter så som din, men det har ju blivit en hatstorm från div Arsenalfans mot honom, vilket är helt sjukt då Maupay gör egentligen precis likadant som 99% av alla PL strikers hade gjort i samma situation.
Citera
2020-07-02, 15:51
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Givetvis så finns det ju sunda åsikter så som din, men det har ju blivit en hatstorm från div Arsenalfans mot honom, vilket är helt sjukt då Maupay gör egentligen precis likadant som 99% av alla PL strikers hade gjort i samma situation.

Jag tror att det handlar om missriktad frustration. Frustrationen beror inte bara på Arsenals kräftgång, utan även på:

Özil-situationen. £350.000 i veckan och vill inte kämpa, vägrar bli såld. Värdelös, girig spelare.

Clown-situationen. Två enorma mittbacksclowner som får fortsatt förtroende i backlinjen (David Luiz får t.o.m. förlängt kontrakt!)

Skadeläget. Skada efter skada efter skada - skadan på Leno gjorde att bägaren rann över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in