Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Känns som varje dag man blickar in i PL-tråden eller en matchtråd så talas det om Arsenal's invincibles säsong från 15 år sen, dock överraskande nog är det aldrig någon Liverpool-supporter som drar upp det i sammanhanget att flexa "vi ska bräcka det", lite roligt faktiskt. Visst, när det går dåligt så får man väl se tillbaka på de goda tiderna hur långt tillbaka de än må ligga.

Felkällan som för diskussionen tillbaka till det, är ganska lätt att identifiera...
Bästa sättet att slippa de diskussionerna är att ignorera så gott det går och byta ämne!
På tal om vår diskussion om VVD vs de Gea igår så ger Dermot Gallagher dig och VAR-teamet rätt:
https://www.skysports.com/football/news/11661/11913359/ref-watch-virgil-van-dijk-fouled-david-de-gea-for-liverpools-disallowed-goal-says-dermot-gallagher
Jag älskar kolla Ref Watch när det varit såna situationer för att få ett proffs syn på det. Det jag inte gillar är att Dermot inte sällan är lojal med sina kollegor - han törs inte plocka fram sågen särskilt ofta. Så i tveksamma lägen går han gärna på domarens bedömning.
Jag tycker inte de Gea har den under kontroll, inte ens nära. Det är kamp om boll, en vanlig höjdduell, med det ovanliga inslaget att ena parten är målvakt. Om din utmanare i nickduellen går upp och nickar, träffar inte boll, har kontakt med dig men får dig att få halvträff på nicken - inte får du frispark/straff då med automatik?
Men men, agree to disagree.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Du kanske också skulle ta och lugna dig lite? Det enda dom är bättre i (JUST NU) är att dom har någon poäng mer än vad city hade vid tiden.
Titta gärna på rekorden city hade när säsongen var slut och jämför det när denna säsong är slut, åsna.
Den killen har i princip enbart besökt tråden för att jinxa Liverpool, tror han håller på Everton eller nåt. Inget att lägga någon vikt vid.