Citat:
Ursprungligen postat av
Saekerhetspolisen
Är skelettkvinnan dottern? Isåfall kan man bara spekulera i vilket barndomstrauma som ledde fram till hennes böjelser.
Ja, hon är dottern. Hon verkar dessutom vara pedofil (fd ägare av pedofil.se). Kent är vän med flera pedofiler. Man kan ju undra vad fan det är som har hänt i den familjen under hennes barndom.
------
Jag har fått några frågor om min aktivitet här och mitt "hat" mot Kent och FriaOrdet som kan vara bra att svara på. Jag ignorerar de frågorna som inte är relevanta till det här ämnet, vill man ha en konversation med mig personligen så får man ta kontakt med mig på en av alla kontaktvägar som går till mig personligen eller försöka övertala FOs administration att låta mig svara på dem på FO. Jag kan inte sitta här och ha en konversation mellan forumen, det är ju jättelöjligt.
Citat:
Du har spridit smuts om Friaordet.
Det jag har skrivit om Fria Ordet här är sånt som jag själv tror är eller kan vara sant. Det har inte varit i syfte att smutskasta forumet.
Citat:
Har Kent knullat dig i röven eftersom du har sånt hat mot Kent? Vad är din beef med Kent?
Min "beef" med Kent grundar sig på vad han har gjort mot andra, och det han har försökt att göra mot mig. Ni som är vän med Kent hör naturligtvis bara hans sida av det hela. Enligt Kent så är han bara en näthatsbekämpare som vill motverka hat och det onda som han anser att Flashback utsätter andra för. Han berättar dock inte om de gångerna han har trakasserat oskyldiga, hängt ut oskyldiga enskilda Googleanställda som inte ens är ansvariga för det han är arg på Google för, lagt ut felaktiga uthängningar på sin sida, följt efter folk och "tagit bilder" på dem för att sedan skicka dessa bilder till offret (som naturligtvis inte heller har något med näthatet mot hans dotter att göra) och massa andra saker. Detta utelämnar han, och ni ser bara hans sida på det.
Funderar ni aldrig på rimligheten i att jag skulle vara någon som av nån anledning älskar näthat och vill trakassera de som vill bekämpa det? Självklart handlar det inte om det. Jag är självklart mot näthat, och jag menar att Kent snarare är en näthatare än en näthatsbekämpare. Jag är inte ens för Flashback, och det kan ni se i mina mängder av inlägg där jag kritiserar Flashback för olika saker de gör fel. Jag är emot Kent och hans grupp på grund av det han har gjort mot oskyldiga. Varför tror ni att Kent är oskyldig? För att han själv säger det?
Citat:
Något måste det vara, en vanlig helt fungerande människa börjar inte bygga hat mot en person som du har gjort
Nu börjar ni fatta. Det måste vara något som ligger bakom det, eller hur? Som du säger, ingen gör så här helt utan anledning.
Visst, jag har själv inte lagt upp allt som visar vad jag vet om vad Kent har gjort och jag kan inte klandra er för att ni inte förstår bakgrunden. Men å andra sidan är det inte mitt jobb att informera er om det. Jag kan inte tänka "förstår FriaOrdet mitt agerande tillräckligt" varje gång jag skriver på ett helt annat forum.
Citat:
Är det därför du sitter och försöker få det att låta som om det skulle finnas en koppling mellan friaordet och Kent, helt utan bevis, samtidigt som du ber om bevis för allt som sägs om flashback? Och är det därför du tog dig tid att leverera flashback admins brev hit och försöker försvara Flashbacks raderande av friaordet genom att läsa upp deras regler här?
Jag ska klargöra det då. Jag vet inte om det finns en koppling mellan Friaordet och Kent. Det finns sånt som talar för att Kent har hjälpt till att starta FO men det är inga bevis. Jag påstår alltså inte att det finns en koppling mellan FO och Kent. Om admin vet eller tror det så är det han som får lägga upp bevis för det. Jag vet nämligen inte.
Citat:
Du började skriva skit om mig på flashback där jag inte kan försvara mig din fegis, helt utan att jag gjort dig något. Så här skrev du:
"eller den genuint mentalt störda Turtle som spammar sina egna trådar om hur farligt vaccinet är, att covid är fejk, att jorden är platt, 5G, osv."
Jag tycker att det är relevant att berätta om hur användarna är på forumet där Kent hänger. Syftet var inte att attackera någon medlem. Och som sagt, det är inte rimligt att behöva tänka "Läser någon utanför forumet detta?" varje gång jag postar här.
PS. Till dig som vill sätta upp en blogg om mig: börjar du inte likna mig mer och mer för varje dag?