Citat:

Ursprungligen postat av 
OneDoesNotSimply

Det kan ju vara så att hatet på Flashback är så uppenbart att alla kan se det.

Jag ber om ursäkt om jag fått dig att tro att jag är lika korkad som SIG-gruppen. Att jag är totalt blåögd och inte kan se verkligheten. Att jag är en sk batikhäxa med en väldigt färgad världsbild. Självklart ser jag hatet. Men det är centrerat till vissa delforum. I de flesta delforum är den inte en del av den allmänna stämningen. Den som kan se massor av hat i Matforumet, Reseforumet, de flesta Vetenskapsforumen, Filmforumet etc bör skaffa sig läsglasögon eller tvätta de man har på sig. 
Hat finns ju överallt - på arbetsplatser, på skolor och alla ställen där människor träffas. Ska vi ta bort hela samhället? Förhindra att folk får prata med varandra på nätet eller öga mot öga. Herre gud, det kan ju uppstå hat. 

Ojojojoj. Bäst att alla lever i självförsörjande moduler för att undvika att någon blir kränkt eller hatad. Curling upphöjt till 1000. 
Jag förstår inte personer som tycker det är fel med hat och förtal, men ändå vill göra samma sak själva. I detta fall SIG-gruppen. Det är som att säga sig hata pedofiler och förgripa sig på småflickor av den anledningen. Eller hata mördare och därför ta livet av någon för att bevisa sin ståndpunkt. Enbart människor med grova personlighetsstörningar eller paranoida världsuppfattningar kan tänka så fullständigt snurrigt. 
SIG-gruppens motto: ”Du slog mig och eftersom jag är emot våld, så slår jag dig tillbaka.”