2019-06-14, 21:07
Medlem
[quote=trackid|67851911]
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na

Bara att du nämner ordet skeletthora placerar dig in i paketet "inte att lyssna på"
Ett pack som det enda ljus de får i tillvaron är ljuset från skärmen på lappen eller möjligtvis det lilla som kommer från din dyra Iphone.
Samma klientel som gnäller högst och skyller sitt eget illamående på andra. Typiskt svenskt drägg som hänger på låset till socialkontoret. Sen är utanför bolaget en tisdag och köper 2 10,2 och 8 7,2.

Att det sammansatta ordet, skelett-hora kan vara en så provocerande benämning av det äckliga avskrapet till människa? Har du läst mailet där hon anstiftade en våldtäkt/obducering? Känner du Thony?

Det verkar som att du har hittat mig, det är väl Flashbacks undermåliga säkerhet eller något jag avslöjat i tidigare inlägg.. typiskt svenskt drägg som lever på bidrag och dricker samma som du.
Citera
2019-06-14, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mer.underkastelse
Jag är inte särskilt intresserad av medlemmarna. Jag ser möjligheten att de lika gärna kunde ha varit jag, och väljer att utveckla just den tankegången eftersom det behövs för diskussionen.

Jag förstår, det är alltså deras admin du är ute efter? Vad heter han?
Citera
2019-06-14, 21:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mer.underkastelse
Men det beror inte på att nya elaka användare har tillkommit, utan att Flashback har visat sitt rätta jag, på gott och ont. Alla på Flashback är troll, och det användare här konstant sysslar med är sabotageförsök medan de vackert kallar det för att diskutera. Man går t.o.m. så långt att kalla det för yttrandefrihet.

Så på Flashback behövs verkligen en extra utförlig beskrivning av vad sabotage och trollande är. För att inte tala om trams och off-topic.
Jo, mängden nyreggade som enbart skriver i den här tråden talar sitt tydliga språk.
Det är nog enbart i USA-inrikes & i trådar där Bonniers kritiseras som man ser motsvarande nivå av troll- & Shill-aktivitet.

Tyvärr har ignore-funktionen tagits bort.
Citera
2019-06-14, 21:24
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Dom har väl gjort klart att dom vill röja alla FB-användares identitet? Det är ju inget dom hymlat med direkt, tvärtom skryter dom om hur hårt dom jobbar på det. Det roliga är att dom gärna påskiner att det minsann heller inte är någon match för dom pga Flashbacks usla säkerhet.

Jag väntar dock fortfarande på att bli kontaktad, hur svårt kan det vara liksom, kanske är jag bara inte så viktig som jag vill tro?

Jag tycker det hade varit kul att bli kontaktad, jag outar mig om det inte sker.
Citera
2019-06-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MohammadEneborg
Jag är medlem på många andra forum, varför jag är medlem här vet jag inte men vill göra en följfråga till dig själv. Varför har ni "anonymitet" för, för att man ska kunna hata utan bli störd? Annars ser jag inte poängen med anonymitet?

Är det kutym med anonymitet? Ska man behöva vara rädd för att diskutera politik, historia? Vad är det som är så viktigt med anonymitet i din värld på ett forum?

Det är ingen regel som säger att man MÅSTE vara anonym. Det går alldeles utmärkt att regga
sig med sitt eget riktiga namn, Mohammad.
Citera
2019-06-14, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jo, mängden nyreggade som enbart skriver i den här tråden talar sitt tydliga språk.
Det är nog enbart i USA-inrikes & i trådar där Bonniers kritiseras som man ser motsvarande nivå av troll- & Shill-aktivitet.

Tyvärr har ignore-funktionen tagits bort.

Jag tycker det är överlag är bra att ignore-funktionen tagits bort men jag vill inte ha ovänner så jag har inte vågat skriva nåt i tråden..

Det skulle kunna vara väldigt lätt att ignorera och förbise vad som faktiskt har hänt om det bara handlar om att Axelsson tjänat pengar.. ärligt talat, vem fan bryr sig? Det är väl väl förtjänt? Rent spontant kan jag dra mig till minnes att det likagärna hade kunnat vara så att Flashback inte fanns alls men det finns de som har lagt både mycket tid och kraft på att förverkliga möjligheten. Kudos som man säger..

Den som tiger samtycker, det är vad ignore handlar om.

Men jag håller med om lycka ibland är förbehållet den som inte vet.
Citera
2019-06-14, 21:44
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adlax
Då frågar jag igen, vad betyder A12? Blir jag varnad igen för jag ställer denna fråga? Är den så känslig?

Du fick en varning för att du upprepade frågan flera gånger. Det räcker med en gång. Om någon här vet svaret kanske de berättar. Släpp det nu och kommentera INTE detta modsmeddelande (regel 0.06)!

/mod
Citera
2019-06-14, 21:55
Medlem
Det trodde dom kroppsliga innehavarna till de skelett som Kents vidriga dotter handlade friskt med och gned mellan låren.

Fattar du inte att hon gick långt över gränsen och att konsekvenserna var därefter? Hon la sin heder i pant för sina begär.

Detsamma gäller andra medlemmar, Linda är ju ett praktexemplar när det kommer till rättshaverister.
Citera
2019-06-14, 21:58
Medlem
najass avatar
Citat:
har du förstått artikel 12 ?

Oavsett vad en människa har gjort så ska människan aldrig utsättas för detta:

Artikel 12
Ingen får utsättas för godtyckligt ingripande i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens och inte heller för angrepp på sin heder eller sitt anseende. Var och en har rätt till
lagens skydd mot sådana ingripanden och angrepp.

Har alla förstått?

Och du tycker att A12-gruppen hedrar artikel A12?
Citera
2019-06-14, 21:59
Medlem
Citat:

Artikel 12
Ingen får utsättas för godtyckligt ingripande i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens och inte heller för angrepp på sin heder eller sitt anseende. Var och en har rätt till

Har alla förstått?

Va!? Är det någons heder som angripits?
Citera
2019-06-14, 22:04
Medlem
muneys avatar
Citat:

Artikel 12

Har alla förstått?
Avlatsbrev für alle for life liksom. Nice. Only God can judge me!
Citera
2019-06-14, 22:05
Medlem
najass avatar
Citat:
Hur ska jag veta det? Så många grupper som det finns på facebook och som är hemliga så är det väl svårt och veta om de följer allt eller hur?

Nej, det är inte särskilt svårt.

Citat:
Heder är bara ett ord, som jag skrev oavsett vad en människa har gjort för gärningar så ska människan aldrig bli utsatt för det som står i artikel 12 eller hur?

Det är en rätt viktig sak du tar upp faktiskt, att A12 gruppen så flagrant bryter mot artikel A12. Du har helt rätt i detta, bra spanat, och det gör ju så klart att A12-gruppen slutgiltigt är att kategorisera som själva definitionen på dåliga människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in