[quote=trackid|67851517]
Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Har du rapporterat inläggen med hot?
Jag frågar eftersom det är förbjudet på Flashback.
1.04. Uppvigling och hot
Grövre hot innebär att man hotar att skada någon eller någons egendom, samt att hotet framstått som allvarligt menat. Hotet ska ha gjorts på sådant sätt eller i sådant sammanhang att det kan antas att den som är föremål för det skulle känna allvarlig fruktan för att hotet ska verkställas.
1.08. Personangrepp
Grova personangrepp, trakasserier, hot eller förtäckta hot riktade mot andra användare är förbjudet.
Den som hotar någon på Flashback blir inte sällan bannlyst.
Vi har högt till tak i diskussionerna, men detta innebär inte att man får hota någon.
Jag kanske blandar ihop Flashback med Samhällsnytts Kommentarsfält. Där förekommer brott mot om de skulle vara era regler hela tiden. Samhällsnytts Kommentarsfält är faktiskt 100 gånger värre än här på Flashback. Fast där har de ju tydligen utgivningsbevis som de tjatar om hela tiden. Uppvigling pysslar de med i varje nyhetsupplägg, vinklat för att svansen i kommentarsfälten ska få sitt kräks till middagen.
Förmodligen hade jag druckit för många öl eller nåt.
Ber om ursäkt.
Vill du mena på att man under inga omständigheter får ta upp frågan med det antal passiva medlemmar som är del av hatgruppen? Eller att man inte får nämna att det finns människor som kan tänka sig göra just det?
Jag skulle tro att gruppen består av ett antal aktiva, det råkar handla om de riktigt smutsiga människorna här i samhället. Vem kan ens ana vilka vidrigheter som skelett-horan bär på? Rör henne inte ens med en tång är mitt tips, låt äcklet tyna bort i ensamhet istället.
Staten lär bränna hennes och hennes faders hem förr eller senare för att undvika nya utvecklade utbrott av riktigt otrevliga sjukdomar.
En del nämnda medlemmar kan nog däremot kategoriseras som passiva och utan någon större kunskap om sammanhanget, vore det inte bra om dessa fick reda på vad det handlar om?