Citat:
Ursprungligen postat av
Slitosleng
Man kan gå ut på google och finna folk som beklagar sig över flashbacks moderatorer och administratörer nästan 10 år bakåt i tiden. Har ni problem med intäkter mm så kanske ni ska fundera på hur ni på riktigt förhåller er till era klienter, det är oss ni lever på så försök inte dra nåt trams.
Forumet kommer att självdö, är helt säker på det och det är ingen annans fel än erat.
Så rätt så rätt av dig. Problem admin inte vill inse är att han vill gynna några enskta personer som vill skriva om vissa människor, i det här fallet kan vi ta skelettet men å andra sidan har vi en större majoritet som tycker att det här är obehagligt att några svin här inkräktar i tex Anna Books liv.
Varför är det alltid i hela fridens alltid flashback som drabbas? Flashback hackas, flashback motarbetas, flashback så flashback si Jan Axelsson undr hot. Men varför? Varför händer det inget mot swecklockers? eller skalman? Varför kan dom driva ett forum utan problem men inte flashback? Är det för att dom saknar yttrandefrihet? Vad är yttrandefrihet enligt dig frågar jag admin?
När ett företag går dåligt börjar ägaren först titta vad det beror på , vad kan jag göra så det blir bättre, men här vill admin inte inse fakta och bemöta sanningen, istället vill ha skylla det på någon.
Jag vet inte hur Kristen admin är men det är aldrig fel att läsa Bibeln och ta till sig saker, som det här:
Citat:
Döm inte, och ni skall inte bli dömda. Fördöm inte, och ni skall inte bli fördömda. Förlåt, och ni skall bli förlåtna. 38Ge, och ni skall få. Ett gott mått, packat, skakat och rågat skall Gud ge er i famnen. Ty med det mått som ni mäter med skall det mätas upp åt er.” 39Han gav dem också en liknelse: ”Kan väl en blind leda en blind? Faller då inte båda i gropen? 40En lärjunge är inte förmer än sin lärare, och när någon har blivit fullärd blir han som sin lärare. 41Varför ser du flisan i din broders öga men märker inte bjälken i ditt eget öga? 42Hur kan du säga till din broder: Broder, låt mig ta bort flisan ur ditt öga, när du inte ser bjälken i ditt eget öga? Du hycklare, ta först bort bjälken ur ditt eget öga! Då kommer du att se så klart att du kan ta bort flisan ur din broders öga.
Så länge admin inte kan det utantill kommer han se flashback vackla mer och mer bakåt.