Citat:
Ursprungligen postat av
Acies
Exakt, det är väl bara admins och moderatorer som skriver "jag har tagit bort adblock".
Kul o se när skon klämmer ordentligt, dessa rövhål som förstört forumet där man inte kan säga någonting utan att det blir raderat.
En ren lycka.
Helt otroligt med alla de som missunnsamt kommenterar antingen att Jan Axelsson och/eller bolaget Flashback Media Group AB, tjänar pengar på annonsering i forumet eller plockar ut vinstmedel från bolaget. Detta medan de utnyttjar en helt kostnadsfri tjänst som tillhandahålls utan några som helst former av inskränkningar. Om man då bortser från när man bryter mot det uppsatta regelverk som gäller här på FB. Bryter man mot detta så gör man ju också det i regel medvetet och hoppas att det antingen skall passera under radarn eller likt att man inte ser skogen för alla träd.
Även om jag inte tror att JA identifierade FB som en affärsmöjlighet redan från start utan att det kanske fanns andra och mer ideella skäl till uppstarten av de olika plattformar som startats i Flashbacks namn. Så måste det ju vara till gagn för alla, att det med tiden blev så stabilt att det både fanns en möjlighet att livnära sig på detta och att plocka ut vinstmedel från bolaget. Det blir ju så att säga en garant för att det finns en plats där allas åsikter kan uttryckas.
Om nu ekonomin i FB är under attack, från de som önskar att denna och liknande plattformar inte äger ett existensberättigande, så måste ju detta försvaras. Annars vinner ju de vars syfte med attacken är att de själva har saker att dölja och som de inte vill ha upp till ytan. Jag tillhör de som självklart har annonserna synliga liksom kan tänka mig att köpa ev. merchandise som kan komma att säljas i FBs namn.