Citat:
Ursprungligen postat av
komintern
Jag är inte samma kräk som Kent, så jag tänker inte sprida några lögner. Det räcker med sanningen. Jag läste igår på Twitter att några personer just nu planerar att besöka Kent med filmkamera och göra en intervju. Hoppas verkligen att detta blir verklighet, för den intervjun vill åtminstone inte jag missa.
Hoppas dom är seriösa, sköts det fel så är det till kents favör och det vill vi inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Men det här som Benligan håller på det, det är ju på en helt annan nivå. Det är inte bara mot mig personligen, det är inte ens mot alla moderator och admins (och så vidare) utan det är mot oss alla som använder forumet. Dom skiter i om du pratar om rhododendron eller knyppling, är du en aktiv användare så är du en aktiv näthatare. Det är ju dessutom uppenbarligen ett mycket fult krig som dom för, inte sant?
+1, majoriteten av medlemmarna är lugna skötsamma individer som inte förtjänar att få skit från utomstående på det här sättet.
Citat:
Jag vågar fan i mig ta gift på att om dom mest aktiva inom Benligan bara hade legat lågt och låtsats att det regnade så hade ingen kommit ihåg dom idag. Det är mångt och mycket den så kallade Streisand-effekten i full, ehm.. effekt.
+1 igen, hade dom skött det snyggt så hade trådarna på flashback blivit en fotnot i historien men nu är allt uppe på tapeten igen.