2019-06-07, 14:47
Bannlyst
Varför försökte inte A12 att bli moderatorer istället och radera trådarna om de själva?
Eller kan inte moderatorer radera trådar?

Skulle vara smartare och mer effektivt.
Citera
2019-06-07, 14:54
Medlem
Snopphanens avatar
B-kändisar som vill stoppa skvaller om dom? Jag menar Runar Söögard och Emilio Ingrosso... Hahaha
Citera
2019-06-07, 14:56
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi
Varför försökte inte A12 att bli moderatorer istället och radera trådarna om de själva?
Eller kan inte moderatorer radera trådar?

Skulle vara smartare och mer effektivt.

Moderatorer raderar sällan trådar och det skulle märkas direkt om vissa trådar alltid raderades eller inlägg om vissa personer.
Så, smart och effektivt? Nä...
Citera
2019-06-07, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Moderatorer raderar sällan trådar och det skulle märkas direkt om vissa trådar alltid raderades eller inlägg om vissa personer.
Så, smart och effektivt? Nä...

Minns du nån tråd från 2015? Ingen skulle märka om trådar om de skulle försvinna visste inte vem de var förens denna tråd.
Citera
2019-06-07, 15:04
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Michael:

En tidigare kommunalpolitiker för Moderaterna, och senare Sverigedemokraterna, som startade en webbshop där han sålde produkter som utlovade ökad lust, uthållighet och sexuell stimulans.

När artiklarna publicerades så blev Michael rasande, och menade att detta var förtal. Han krävde att Kvällsposten och Hallandsposten plockade bort artiklarna omgående. När inget hände så hotade han med domstol, och artiklarna försvann.
Det här fattar jag inte, varför väljer dom att radera artiklar, trodde de var lite seriösare nivå på deras arbete?
Citera
2019-06-07, 15:11
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Med tanke på att det är en admin som har skrivit och tråden är klistrad högst upp på första sidan är det nog skarpt läge.

Är nog? Skulle gärna föredra källa och skärmdumpar här för att förstärka vad som kan vara en personlig vendetta eller vad som helst av en admin?!
Citera
2019-06-07, 15:13
Medlem
Skruttolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Det här fattar jag inte, varför väljer dom att radera artiklar, trodde de var lite seriösare nivå på deras arbete?
Han hotade säkert med annat än domstol också...
Flashback may still stand, men det går säkert att dödshota journalister... Skulle inte förvåna mig!
Citera
2019-06-07, 15:13
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Nej, det kan säkert vara en förklaring. Hon har säkert inte varit beredd på det trots att hon borde förstått att risken finns. Smaken är som baken. Man ser dagligen inlägg på facebook där folk sågar varandra fullständigt och icke anonymt.

Finns stora facebook grupper där folk lägger upp bilder av sig själv för att få uppmärksamhet och svaren är ibland brutala.

Svårast för mig att förstå om t ex Linda är att hon redan gått igenom detta en gång. Det har sedan dess varit väldigt tyst. VARFÖR ger hon sig in i leken igen? Hon vet ju att hon kommer dra uppmärksamhet till sig igen. Jag vet inte om hon saknar konsekvenstänk, att hon verkligen trott att det var säkert och riskfritt att hålla på i bakgrunden. Eller om hon helt enkelt var beredd att ta stormen om den kom.

Ännu mer svårt att förstå är att man inte väljer att gå vidare i livet när saker lagt sig. Skaffar ett liv, lever livet och mår bra! Att man fortsätter driva en kamp och tänka på inaktuella saker och fortsätter älta och må dåligt. Gällande den biten hyser jag en viss empati för rättshaverister. De borde rådgöra med Kenny Rogers.

You've got to know when to hold 'em
Know when to fold 'em
Hon har ett enormt (sjukligt) bekräftelsebehov.
Hon kommer fortsätta tills hon fått vård eller tycker hon fått upprättelse hur nu det funkar i hennes värld.
Citera
2019-06-07, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Klokt. Men så är du också avstängd på livstid. Men det kan man bli hos motparten också.

Två moraliskt mycket klandervärdiga parter. Inte lätt att välja. Men motparten har faktiskt
sett till så att man inte ens är läsbar för sina kritiker. Och deras härskarteknik är bland det
mest raffinerade som skådats ...
Citera
2019-06-07, 15:46
Medlem
Giant Squids avatar
Den udda fågeln här är väl Ingrosso.
Fattar inte vad han dyker upp för, kanske gått med i en grupp på måfå?
Den gravt instabila Klerrup är ju som en omvänd lyckotass senaste åren, allt han gör gör blir bara skit. Han går från oklarhet till oklarhet.
Citera
2019-06-07, 15:52
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Är nog? Skulle gärna föredra källa och skärmdumpar här för att förstärka vad som kan vara en personlig vendetta eller vad som helst av en admin?!

Kommer i nästa del. Ikväll eller imorgon är min gissning. Så har man helgen räddad.
Citera
2019-06-07, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men tycker du inte det är dubbelmoral av admin att uttala sig nedlåtande om denna nekrofili samtidigt som han har en forumdel där nekrofiler får hållas utan att deras inlägg bortmodereras.

Är väl fan bra de har forumdel för det så att polisen kan spanna in ledtrådar och nästla sig in i diverse obskyra grupper. Mongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in